{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Heste - sær drøm? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..

Jeg drømte virkelig en mærkelig drøm, her kommer den:

Det hele startede med jeg var ude og gå, så gik jeg ned af en grusvej og kom til et hus hvor de havde nogle hest. Det skal lige siges det sted har jeg drømt om før. Det havde så en meget sød sort pony, som jeg så begyndte at saddle op og begyndte at ride. Lige pludselig var der bare 2 jeg kendte ude på ridebanen, jeg ved ikke hvordan de kom. Så jeg begyndte at spring og trave over bumme, ligesom jeg gør her hjemme på min egen pony. Min pony vil bare ikke gallopere på en volte, men det vil den her godt. Efter jeg har redet i noget tid kommer dem der ejer hesten og huset så hjem. Jeg skynder mig at hoppe af og flygte over til nabboen, jeg høre at der er nogle der råber at hesten er væk, jeg kan ikke huske navnet. Men så kommmer jeg derop og så kommer hende der ejer det hus også hjem så jeg løber alt hvad jeg kan over til den næste som også kommer hjem, så ender jeg nede på en strand hvor der er en helt masse konfirmanter. (jeg er selv lige blevet konfirmeret d 8 maj) plus der kommer en masse heste dernede også.
Så vågner jeg så og jeg ryster helt vildt og er vildt skræmt over min drøm.

Hvad kan det betyde?
på forhånd tak (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste - sær drøm?
Kommentér på:
Heste - sær drøm?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce