{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rideture, tempo, og ride med andre.
  • #1   26. jul 2014 Jeg syntes aldrig der har været problemer, når jeg har redet på tur med andre.
    VI har altid været enige om, hvordan turen skal foregå.
    - Det er i hvert fald super vigtigt, at man tager hensyn til hinanden.


  • #4   26. jul 2014 Rider altid tur sammen med min veninde. Man kan både tale sammen, eller bare sidde og slappe af med hesten. Tempoet har heller aldrig været et problem. Kunne ikke forestille mig at ride, uden at ride med hende. smiley

  • #5   26. jul 2014 min veninde bliver det næsten altid bare en skridttur fordi vi altid knævrer så meget smiley Med ejer af hestene er det lidt forskelligt, men der traver vi i hvert fald og ind i mellem lidt gallop. Så har jeg en lille pige jeg rider med, der tager jeg lidt mere hensyn og det er hende der bestemmer tempoet.

    Jeg vil jo sige at tempoet går efter den der er mest usikker/urutineret, rider man tur med andre, skal alle kunne følge med og være sikker i tempoet smiley

    Rider generelt næsten altid alene, da de få der rider herude på ingen måde rider ligeså ofte som jeg selv.


  • #6   26. jul 2014 Jeg har både redet tur alene og med andre - jeg forestrækker klart at være alene.

    Dengang jeg var på et ridecenter, red jeg altid tur med andre. Det var jeg ikke særlig vild med. Vi skridtede for det meste kun, da stierne ikke var til andet lige der. Jeg syntes ikke at det var særlig hyggeligt.
    Forrige år/sidste år havde jeg en 3'er pony, hvor jeg stort set kun red i naturen/på tur. Jeg var altid alene, og det var simpelthen så hyggeligt. Jeg red for det meste i skridt og trav da stien var lidt mudret somme tider. Men jeg fik også taget en del hurtige galop ture, som bare var rigtig sjove smiley Jeg red altid uden sadel på den, så det var også somme tider nogle ret komiske ture jeg fik på den (når jeg var ved at glide af i galoppen).. Så jeg kunne jo altid selv styre tempoet, når jeg havde brug for at stoppe.
    Mine nuværende ponyer kommer jeg forhåbentlig også på tur med på et tidspunkt, og der kommer jeg med sikkerhed også til at være alene smiley


  • #8   26. jul 2014 Det er forskeligt om jeg helst vil ride med andre eller alene, det er for det meste sjovt med noget selskab.
    når jeg rider med min mor er vi aldrig enige om tempoet jeg vil gerne ride hurtigt men min mor vil gerne ride langsomt. Men jeg respektere det dog og sænker farten når hun synes det går for stærkt men når jeg rider med andre jævnaldrende plejer der aldrig at være problemer med at bestemme tempoet smiley


  • #9   26. jul 2014
    Foretrækker at ride alene medmindre jeg rider med min lillesøster :o)

    Finder det evigt irriterende at skulle tilpasse farten efter en anden - to heste går sjældent samme tempo.


  • #10   26. jul 2014 Jeg rider også tit tur med min lillebror, han elsker også en hurtig galop og sådan noget men der må jeg naturligvis aligevel være meget opmærksom på ikke at ride for hurtigt men det gør ikke noget da det er så hyggeligt at kunne ride afsted på hestene med sin lillebror smiley

  • #12   27. jul 2014 Lærte som barn af det var FORBUDT af ride tur alene , af sikkerheds grunde .Selv den mest rolige bundsolide hest kan snuble eller blive forskrejket .

    Pt. pga varmen bliver vores redet ved 6-7-tiden om morgenen , da det er svært af finde nogen der vil med om morgenen , er det mor her der der er med . smiley

    Ved rigtig mange rider alene , men min søn ved det er forbudt for ham !! smiley


Kommentér på:
Rideture, tempo, og ride med andre.

Annonce