{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Hoppe ikke blevet i fol {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Sidste sommer havde jeg min ene hoppe hos hingst. Hun var jomfruhoppe men blev svaber prøvet for en god ordens skyld, og den var helt fint. Hun kommer helt fint i brunst, men hendes cyklus er ikke helt til at finde rundt i, der er ca. 14 dage imellem hver brunst som varer min. 7 dage. Hun stod hos hingsten i 22 dage, og blev vist nok bedækket 3 gange.
I den tid hun stod hos hingsten var hun meget meget stresset fordi hun gik på en fold alene og hun bryder sig IKKE om at være alene, hun kunne se hingsten fra et hjørne af folden. Hun havde samtidig tabt sig 45 kg under opholdet fordi hingsteejer mente at hun var for tyk og derfor har vejet hende ved ankomst og før hjemrejse, og ikke fodret hende (gik på døgn fold). Folden var stort set en jordfold, med kun meget meget lidt græs.

Nu skulle hun så gerne fole her den 26 maj, men hun ser på ingen måde særlig højdrægtig ud, og har vist brunst flere gange.
Og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre, kan man kræve en ombedækning, selvom jeg egentlig ikke vil have det pga. den måde de har behandlet min hest, eller pengene refunderet?

Jeg ved selvfølgelig godt at der aldrig er nogen garanti når man avler, og derfor virker det også åndsvagt at kræve pengene retur. smiley

Hvad ville i gøre? Jeg skal alligevel snakke med hingsteejer snart, for jeg glemte at få en bedækningsattest med


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoppe ikke blevet i fol
Kommentér på:
Hoppe ikke blevet i fol

Annonce