{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlån af hoppemave
  • #1   9. sep 2010 Uha, hendes mavse vil jeg gerne låne. smiley Hun kunne sagtens lave min drømmehest.

  • #2   9. sep 2010 Siger mange tak! Sikke en dejlig besked. Hun har bestemt lavet min drømmehest smiley smiley

  • #3   9. sep 2010 Jamen hende Pippi er skisme en lækker hoppe, det er hun da. smiley
    Og så med en en hingst på 155-158 cm, på hende, der måske er lidt smallere i bygningen, men samme finde farve og hårbragt, så wupti, efter 11 måneder, og der er min drømme hest. smiley


  • #4   9. sep 2010 Lækkert! smiley :-) Det lyder som en kanon blanding! Hvis jeg kunne beholde afkom efter hende bevægede jeg mig ud i farveavl. Sindet ved jeg er der og hun kan lave alle farver da hun meget tænkeligt har det røde gen samtidig med hun er sort. Kunne være så spændende!

    Tusind tak for kompliment til hende. Det bliver man altid glad for! smiley :-)

    Men hun står meget tænkeligt til rådighed næste sæson smiley


  • #5   10. sep 2010 Jeg ville ikke turde, hvad hvis der kommer uoverensstemmelser? Folk er jo til tider underlige, og kan jo ændre menning undervejs!

  • #6   10. sep 2010 Det er korrekt, men der vil jo klart blive skrevet kontrakt på de aftaler man laver og selvfølgelig også således jeg ikke står med et føl jeg ikke kan bruge fordi man er sprunget fra.

  • #7   10. sep 2010 Netop sådan noget ville jeg være bange for, er det fordi du syns hun skal være mor, eller anden grund?

  • #8   10. sep 2010 Det er klart. Man ved jo aldrig med folk, det hører man tit og jeg har også selv oplevet det. Jeg kunne forestille mig at man kunne aftale noget omkring et depositum eksempelvis.

    Ja jeg synes hun skal have lov til at få flere føl. Hun fik sit første i år og har nydt det i fulde drag. Hun har gjort det ubeklageligt og jeg synes hun skal have flere. Problemet er bare at det hun fik i år er en beholder og da jeg ej har hest hjemme kan jeg ikke selv beholde dem smiley Så ville det være bedre at leje maven ud end at avle et føl selv for at sælge.


  • #9   10. sep 2010 Jeg forstår godt dèt med moderrollen, nogen hopper er bare perfekte, de bliver blide og skønne af det.
    Måske ville det være mest sikkert med avlere, der ønsker føl efter bestemt hingst? Nok mere forretningsmæssigt.Tror man kan "løbe" fra kontrakt, bare tænk på al den ballade omkring rugemødre.
    Held og lykke med det, jeg spiller horse saga på face og får et føl om lidt :O)


  • #10   10. sep 2010 Tror du har helt ret. Vi må se hvad der kommer til at ske smiley :-) Mange tak for lykønskningen.

  • #11   10. sep 2010 Ved ikke hvor hvor meget rift der er om en hoppemave, når der ikke er papirer på hende..
    der er rigtig mange der låner hoppemaver ud, hvor hoppen har lækker afstamning, som ikke koster ret meget..


  • #13   10. sep 2010 Rigtig mange gange tak for alle jeres svar smiley smiley

Kommentér på:
Udlån af hoppemave

Annonce