{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

God Hackamore til retfærdig pris {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle.
Jeg søger en god Hackamore i sort læder, som skal have ligeså god kvalitet som det rækker med prisen. Har kigget lidt på rebgrimen.dk og self. sådan nogle som Tika, Hööks osv.

Grunden til at jeg skal have en ny er da jeg får en hest hjem. Min egen hackamore er alt for stor og kan ikke spændes ind til den størrelse. Så vil gerne være klar med en der passer. Hesten bruger str. cob i grime, og hvis jeg husker rigtigt er hun en smule smal ved næseryggen og hageruben. Synes bare at det er så svært at dømme om de kan passe den.

Så mit spørgsmål til jer er om I har nogle andre gode og troværdige sider man kan købe en hackamore på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God Hackamore til retfærdig pris
  • #1   21. jul 2014 jeg har købt min hos optimalsadel, det er dog en hackamore kapsun, men hackamoren er der jo stadig, samt jeg mener det er lækkert også at have en kapsun.
    Jeg mener jeg gav 550 kr. den er super lækker, jeg bruger den til en hest der bruger en lille full, og jeg har den spændt ud i sidste hul, så jeg kan kun gå ud fra at den også kan passe en cob smiley


  • #3   25. jul 2014 Tine
    Bestilte samme dag som da tråden startede, en hack-kapsun fra optimasadel. Den kom 2 dage efter. Der var heldigvis tilbud på. Så skulle af med 399, i stedet for 550 kr. Og nej hvor er det altså bare lækker kvalitet. Kan bestemt ikke klage!
    Så tusind tak for at du oplyste om optimasadel. smiley


  • #4   25. jul 2014 velbekommen da! Jeg er også virkelig glad for den! smiley

Kommentér på:
God Hackamore til retfærdig pris

Annonce