{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.760 visninger | Oprettet:

Veje bil op? {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen der ved noget om at veje en bil op?

Min søde mand har idag, foræret mig en ny bil en audi A4 1,6 avant st. Car.. Fra 09
Har ikke fået papirerne endnu, men hvad jeg kan finde ud af må den kun trække 1200, og jeg skal bruge 1300 kg for at kunne trække min hest og trailer..
Kan jeg evt veje den op? Og hvor meget kan jeg? Og ville det kræve?
Håber der er nogen der kan hjælpe;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veje bil op?
  • #1   30. aug 2014 Du kan sagtens veje den op . Så skaldyr veje bilen 100kg op . Ring til skat og hør dem ad for at få korrekt svar smiley
    Min er lige nedvejet med 50kg. Den må så trække 50kg mindre og du må smide 50kg mindre ind bagved og så er den billigere i afgift . Men tror din også bliver dyrer så ..


  • #2   30. aug 2014 Hvis du skal have bilen til at trække mere, skal du veje bilen NED og ikke op smiley Hvis du skal laste mere INDE i bilen, skal du veje bilen op smiley

    Vi har lige fået vejet vores ned. den måtte trække 1500 kg men vi skulle bruge lidt mere, så vi kunne trække både hest og rallybil smiley

    Så du skal altså veje bilen NED for at må trække mere bag på, og Veje den OP hvis du vil laste mere INDE i bilen smiley


  • #3   30. aug 2014 Aha tak for svar:) må ringe rundt på mandag.

  • Dorthe L
    Dorthe L Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Heste: 1 Svar: 2
    #4   31. aug 2014 Du skal hverken veje bilen op eller ned, men få sammenkoblingen vejet op til at må trække mere. Jeg har fået mit træk vejet op med 150 kg. Jeg kontaktede forhandler i mit tilfælde renault, for at få at vide hvor meget min bil fra producentens side må trække. Her efter sendte de mig papirerne på dette, hvorefter jeg ved et syn, hvor jeg havde papirerne med fik bilen omregistreret til at trække 150 kg mere. smiley
    Jeg ville tage fat i Audi smiley


Kommentér på:
Veje bil op?

Annonce