{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hovbyld
  • #2   1. sep 2014 Ja sæbevand, men jeg har det problem at han ikke vil stå med benet i en spand han er hunderæd for det smiley glemte lige at skrive det der oppe

  • #3   1. sep 2014 ved hesten til vandet min var også bange for vandet men efter et par dage blev hun ligeglad med det smiley (første dag stod min hest kun med hoven i vandet i 1 minut af gangen så gik hun så er en halv time virkelig lang tid)

    brug evt. en opvaskebalje i stedet for en spand så hvis den går i panik kan den bedre komme fri smiley


  • #4   1. sep 2014 så er der jo rig mulighed for at få dens skræk trænet nu smiley

  • #7   1. sep 2014 hvis der er et disideret hul i hoven efter bylden, så vil jeg tage et skykke vat der er vædet i jod og sætte det op i hullet, og så lade det side, og skifte det næste dag. men det kræver jo så at hullet er så lille at der kan presses et stykke vat fast der oppe.
    Det har min dyrlæge engang vist mig.


  • #9   1. sep 2014 Glorija havde en ret slem en i foråret. Der gik næsten 14 dage inden den sprang. Hun skulle stå i sæbevand to gange om dagen og det skulle være rimelig varmt. Efter 1,5 uge fik hun smertestillende og et par dage efter gav hun den fuld gad på 3 ben på folden også sprang den.

    De sidste dage op til den sprang ville hun ikke rigtigt stå med benet i vand mere men så tog jeg bare håndklæder og puttede i vandet og viklede om også skiftede dem når de begyndte at blive kolde.

    Ellers kan lidt afledning af opmærksomheden måske hjælpe smiley

    God bedring med hyppen smiley


    profilbillede
  • #10   1. sep 2014 Tror bare jeg skal prøve med en opvaske balje, og så må han jo bare lære at stå med benet i den. Hovsmeden kommer idag for at få hul på den, og så kører vi på smerte stillende de næste 4 dage smiley

  • #11   1. sep 2014 Tror jeg vil prøve det med silikone bage formen det lyder virkelig som en god ide smiley

Kommentér på:
Hovbyld

Annonce