{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.376 visninger | Oprettet:

Er i hoppe, hingste eller vallak mennesker? {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte det lige kunne være lidt hyggeligt at høre, hvad jeres foretrukne køn ved hestene er smiley

Så som overskriften lyder - er i til hopper, hingste, vallakker eller alle? smiley


Altså jeg har selv 2 hopper og 2 vallakker. Selv om jeg elsker dem allesammen meget højt, er det bare hopperne der trækker smiley
Vallakkerne kan godt blive lidt simple og forudsigelige for mig, til trods for at den ene springer til siden over et græsstrå der ligger forkert.. smiley


Nå, men hvad med jer? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er i hoppe, hingste eller vallak mennesker?
  • #1   30. okt 2014
    Jeg er pænt ligeglad.


  • #2   30. okt 2014 vil enormt gerne have en hingst på et tidspunkt, er dybt facineret af dem og deres udstråling. Ellers er jeg et vallak-menneske, har aldrig kørt særligt fantastisk med hopper. Har en tendens til at blive skide sur på dem, og så kører det bare ind i en ond cirkel, ikke godt. Har desuden mødt lidt for mange der var ustabile. Er også generelt en 'drengepige', synes sq piger kan være lidt mærkelige til tider, så hellere være sammen med drenge, oftest langt mere simpelt :P!

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   30. okt 2014 Altid hankøns dyr smiley

    Uanset om det er hest, kat hund osv smiley


  • #6   30. okt 2014 De heste jeg altid har syntes bedst om har været hopper - og en vallak med et meget hoppet temperament xD

    Har dog ikke haft mulighed for at prøve hingst endnu, men det er en stor drøm at prøve det! smiley

    Men ja, er nok mest til hopperne smiley


  • #7   30. okt 2014 Jeg er ikke så meget til hingste.

    Så hopper eller vallaker. Jeg var tidligere mest til hopper, men jeg er blevet lidt en kylling, så hopperne er nok ofte lidt for 'ustabile' eller uforudsigelige til mig. :o)


  • #8   30. okt 2014 Hopper helt klart smiley De bedste heste jeg har, og har haft har været hopper.

  • #9   30. okt 2014 Jeg har prøvet det hele og jeg vil klart (!) sige at hingsten var det bedste jeg nogensinde har håndteret. Så hvis tiden, pengene og opstaldningsmulighederne en dag er de,r så er det helt klart en lille ibirisk hingstebasse som kommer til at stå i stalden!

  • #10   30. okt 2014 Har aldrig for alvor håndteret en hingst, men hopper eller vallakker er jeg sådan set ligeglad med. Har ikke kunne mærke forskel på, om det var en hoppe eller en vallak jeg havde med at gøre smiley

  • #11   30. okt 2014 Har haft det hele, og de har alle været de skønneste heste på hver deres måde... Så for meget er det helt lige meget smiley

  • #12   30. okt 2014 Jeg forstår ikke hvad der er så specielt ved hingste?

    Men jeg ved ikke hvad jeg mest er til.. smiley


  • #14   30. okt 2014 Jeg har en hoppe, men jeg ville være så ligeglad med, om jeg havde hoppe eller vallak. Jeg tror på, at uanset køn på hesten, så opfører den sig ikke bedre, end den er opdraget til.
    Har hørt det med "hoppe med stor H". Det har jeg virkelig aldrig før oplevet selv. Jeg er en person, der hviler meget i mig selv, og de heste, jeg omgås over en længere periode, afspejler også dette.
    Dog kunne jeg, som tingene ser ud pt., ikke tænke mig en hingst, fordi jeg simpelthen ikke har ressourcerne til en hingst.


  • #15   30. okt 2014 lige nu har jeg en vallak (som tror han er en hingst) han er meget tillidsfuld og rar at have at gøre med, han har dog en utrolig stor personlighed, som ikke mange andre vallaker har smiley
    Jeg tror jeg er mest til vallaker og hingste smiley


  • #16   30. okt 2014 Jeg er ligeglad med hvilket køn, bare det er så jeg kan magte den smiley

  • #17   30. okt 2014 Den hest der opfører sig aller pænest herhjemme, er den mest hoppede hoppe jeg nogensinde har mødt, haha smiley

    Men det kan være det siger mere om de andre end hende.. smiley


  • #18   30. okt 2014 For mig er det lige meget.
    Jeg har mødt hopper, der var helt uden personlighed, vallaker der var som hopper osv. smiley
    Det handler mere om den enkelte hest og dens personlighed smiley


  • #19   30. okt 2014 Jeg er helt klart mest til heste smiley
    Nu har jeg haft med mange forskellige heste at gøre, og kønnet har ærligtalt aldrig sagt mig noget smiley
    Ikke fordi jeg ikke gerne ville svare på dit spørgsmål - jeg synes selv det er sjovt at se hvad folk synes, men jeg har ikke et foretrukkent køn smiley


  • #20   30. okt 2014 Er ligeglad med hvad de er, men har oplevet at jeg fungerer bedst med hopper smiley

    Men det kommer nu mere an på den individuelle hest smiley


  • #21   30. okt 2014 Tror faktisk jeg er mest et vallakke-menneske, også selvom jeg altid har "haft" hopper. Both of line er i hvert fald, at jeg synes hopper er ret hys, især hende den røde dame jeg har, så tror jeg ville trives bedre med vallakker. Ikke at jeg ikke holder af min røde dame, men ville nok trives bedre med noget mindre hys og omgængeligt xD

  • #22   30. okt 2014 Jeg har alle 3 slags. Og jeg må sige hingstene er nu dem der har været nemmest da.

    Men jeg er ellers pænt ligeglad smiley


  • #23   30. okt 2014 Jeg er først og fremmest hestemenneske, men har nok lidt en forkærlighed for drengene smiley
    Iøvrigt smiler jeg lidt af dem der mener at vallakker ikke har personlighed. De mest finurlige, charmerende og skøre heste jeg har kendt var af hankøn.
    Jeg synes osse hopper er skønne, men deres humørsvingninger og snerpede attitude er bare ikke lige mig smiley


  • #24   30. okt 2014 Eftersom jeg har 4 vallaker stående i stalden , kan det vist ikke siges mere tydeligt smiley
    Er altid faldet for vallaker, men er dog også glade for hopper, samt jeg da gerne vil prøve at have en hingst en dag smiley


  • #25   30. okt 2014 jeg er mest til vallakker, måske fordi det er det jeg oftest har fået stukket i hånden, jeg ved det ikke smiley

  • #26   30. okt 2014 Vallaker er nok ikke lige mig, altså jo, der har også været vallaker jeg har holdt utrolig meget af, og tud brølet over, at de skulle til de evige græsmarker, men på længere sigt, så tror jeg bare ikke vi fungere sammen.
    Min forrige hest var vallak, utrolig sød og kærlig, sjov personlighed, egen mening og en rigtig "lomme hest", men i det lange løb passede vi slet ikke sammen... smiley
    Generelt synes jeg også, at vallaker har tendens til at blive lidt for kedelige og "ensformige".

    Min første hest var en hoppe, og nok den sjoveste og dejligste hest jeg har haft i hænderne. Det var aldrig til at vide hvordan en dag med hende blev, den ene dag kunne hun være den største k*lling, der blev fornærmet over det mindste, ikke ville høre efter og total kørte hendes eget løb, den anden dag var hun jordens største lomme hest, gjorde alt jeg bare tænkte på det og var en total pleaser. smiley
    Så der var altid variation med hende, hvilket jeg rigtig godt kunne lide, hver dag var en ny dag, og ikke 2 dage var "ens".
    Noget jeg synes jeg generelt har oplevet med hopper. smiley

    Hingste har jeg dog ikke haft så meget, at gøre med igen.
    Jeg flyttede til et stutteri på et tidspunkt hvor de har 2 hingste, og deres Oldenborg hingst og jeg havde med det samme bare en kemi der sagde spar 2!
    Så snart han så mig stod han og brummede, sparkede på boksen osv, ikke noget han gjorde med nogle andre, overhovedet, og det kan ikke være fordi han har set mig som en "mad-mor", da han ikke blev overdynget med godbidder, tror faktisk slet ikke jeg har givet ham en godbid på noget tidspunkt.
    Og så er der bare et eller andet helt betagende over ham, ikke fordi han er mere speciel end alle andre, han er bare ganske alm kedelig brun typisk Oldenborg. smiley
    Lige sådan deres Fjordhingst, vi fungere også bare super godt sammen! Dog slet ikke på samme måde som med Lami, men der var også noget ved ham!

    Så tror jeg må være både hoppe og hingste menneske. smiley


  • #27   30. okt 2014 Hankøn smiley Alle arter.

  • #28   30. okt 2014 Syntes der er noget fascinerende ved alle. smiley

  • #29   30. okt 2014 Jeg er ekstrem glad for min vallak, som har en utrolig personlighed, da jeg ofte synes vallakker falder lidt hen, når de bliver kastreret.
    Hopper er jeg ikke meget begejstret for. De er lidt for følsomme til mig, altså at de lidt for nemt bukker, over et pres med schenklen (da jeg red min shetlandspony hoppe, kunne hun bukke på kommando, bare ved at lægge benet til hende, og ja, hun blev tjekket af dyrlæge/kiropraktor, og der var ikke noget galt med hende, hun var bare følsom). Og når hopper er i brunst, hold da op, det roder jeg mig ikke ud i.
    Men jeg siger ikke, at jeg nok aldrig ender med en hoppe, som ridehest igen smiley
    Jeg er nok mest til hingste, deres frembrusning, ofte lidt krøllede man/hale, og "her kommer jeg"-type, er hvad der gør dem fantastiske.
    Det er nok lidt en drøm med en hingst, og komme til kåringer osv. smiley


  • #30   30. okt 2014 Har 2 hopper og anskaffede mig en vallak på 3 for lidt over et år siden!
    Min dyrelæge skulle vaccinere ham og troede han var hingst til hun så passet fordi han har deres udstråling og så er han rimelig tændt men stadig nede på jorden. Men må ærligt indrømme at det de lidt tændte vallaker jeg helst vil eje i sær når man starter stævner er det rart de ik lige er i brunst osv..... smiley


  • #31   30. okt 2014 Efter at have haft en hoppe i lidt over et år, så er jeg rimelig tæt på at sige aldrig igen .. Men hvis hun en dag skal skiftes ud, så må jeg ærligt indrømme at det ikke lige er kønnet der er det vigtigste smiley

  • #33   30. okt 2014 Her er det desuden vallakerne der har mest personlighed og dem der har været sværrest at omgåes.
    Hoppen er den kedelige og hingstene er de nemme smiley


  • #34   31. okt 2014 Jeg er til vallakker og har selv den dejligste! smiley
    Men syntes helt klart hingste er de lækreste!
    Og hopper syntes jeg kan være for stædige, men har intet imod dem, om prøvede også nogle da jeg skulle have hest (:
    Men det blev en vallak, og dem har jeg også altid foretræk mest, da de tit er de roligste, og jeg er ikke til de "vilde" heste, selvom min egen vallak selv er ret stædig og dominerende.. Han tror nok lidt selv han er en hoppe smiley


  • #35   31. okt 2014 Jeg har altid været mest til vallakker, men min venindes ene ponyhoppe er godt nok kravlet dybt ind under huden på mig.. Hun er skøøøøn!

    I ridningen har jeg dog oftest klikket med vallakker, men det er vidst bare tilfældigt.. Min part er en dejlig vallak smiley

    Min fremtidige hest er enten hoppe eller vallak, hingste har jeg ikke ret meget erfaring med, har kun haft med en enkelt hingst at gøre og han var bare en baby smiley Men han var enormt sød..

    Jeg er ligeglad med hvilket køn min hest har.. Drømmehesten er drømmehesten uanset køn, selvom jeg godt kunne tænke mig en vallak smiley


  • #36   31. okt 2014 Hvor sjovt jeg lige så det her forum. Vi snakkede faktisk om det da vi var ude og ride i dag smiley

    Jeg må indrømme jeg er kæmpe fan af hingste, men også vallaker. Altså de kære handyr.

    Jeg har selv 3 vallaker og en hoppe. Og jeg elsker absolut min dejlige hoppe mindst lige se meget som mine drenge. Men hvis jeg skulle ha' endnu en hest ville jeg se efter handyr smiley


  • #38   31. okt 2014 Jeg er hoppe - hingste menneske. Jeg har intet i mod vallakker og vil ikke have noget imod at få en, men jeg fortrækker hingste og hopper smiley

  • #40   31. okt 2014 Tjah uden egentligt at have besluttet det så har jeg ejet
    1 hingst
    2 vallakker
    Og 8 hopper i mit heste liv
    Så må vel siges at være til hopper smiley


  • #41   31. okt 2014 jeg ville gerne have en hingst igen på et tidspunkt.

    jeg har haft:

    4 hopper
    1 hingst

    jeg havde enlig sagt at jeg ikke ville have en hoppe igen, da jeg havde slossest(staves) en del med min gamle hoppe, men så, så jeg tops og så endte jeg med en hoppe igen. hun bliver forhåbentlig sidste hoppe jeg har, hun er 4 år så der går nok nogen år enu inden jeg skal have en ny.


  • #42   31. okt 2014 Jeg er lidt lige glad smiley har aldrig mødt en vallak som lige frem var kedelig og forudsigelig smiley

    Nu har jeg 3 hopper, alle vidt forskellige smiley men har også haft en vallak som jeg var utrolig glad for smiley


  • #43   31. okt 2014 Jeg vil starte med at sige at leder jeg efter hest, leder jeg efter sind og temperament, samt selvfølgelig den rette størrelse og til en pris jeg kan betale uden at skulle sælge hesten efter en måned, når der ikke længere er råd til dyrlæge, opstaldning og så videre.

    Når det kommer til køn på hesten, har jeg erfaring med at jeg oftest har kommet bedst ud af det med hopper, især fra ryggen af. Vallakker går det af en eller anden grund meget ofte galt med for mit vedkommende... Jeg er i alt faldet af/kommet til skade omkring hesten omkring 20 gange på 14 år, og her af er det de 17 gange vallakker det er gået galt med! smiley Dermed ikke sagt at der ikke KAN være en dejlig vallak derude, jeg kan med, og der har da også været enkelte i blandt gennem tiden, men igen - flest hopper.

    De få hingste jeg har haft mellem hænderne, har jeg kunnet rigtig godt med, lige indtil den dag den ene blev kasteret, og så brød h*lvede løs!

    Konklussion: Hopper først og fremmest, dernæst hingst, så vallak. Men jeg ville kigge på alle i en købssituation, såfremt de opfylder mine andre ønsker.


  • #44   31. okt 2014 Elsker vores hingst og hopper. Ingen vallaker smiley

  • #46   31. okt 2014 For mig må det være hopper, har ingen hingsteerfaring og vallakker tror jeg ligesom de andre bliver lidt for ensformede - så det er nok hopper jeg foretrækker, men de skal kunne give en god tur næsten hver gang helst ;P

  • #47   31. okt 2014 Har lige nu en vallak. Men indrømmer gerne jeg er til hopper. Synes der er noget over dem.

  • #48   31. okt 2014 Jeg har haft 3 vallaker og 4 hopper, og har nu en vallak og en hoppe - og det er simpelthen hoppen der trækker mest, hun er spændende og hidsig og sur som bare fanden hvorimod min vallak er det blideste lam på trods af at han kun er 4 og en bette 2'er pony.
    Jeg elsker når de har deres egen mening og de er livlige under mig smiley


  • Kamilla
    Kamilla Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 23 Følgere: 18 Svar: 41
    #49   31. okt 2014 Hopper og vallakker. Jeg er helt vild med hingste, men jeg foretrækker de andre

  • #50   31. okt 2014 Hingste er yderst flotte at kigge på og selvfølgelig mega lækre, men har aldrig redet / haft en, så det kan jeg ikke rigtigt udtale mig om smiley

    Jeg har selv en hoppe nu, og hun er jo helt utrolig skøn og dejlig, men jeg må indrømme, at jeg nok er lidt mere til vallakkerne alligvel smiley


  • #51   31. okt 2014 Jeg har selv 2 vallaker og 1 hoppe. Jeg føler ikke at der er noget køn på hestene, som jeg helst vil have. De har alle 3 hver deres charme og personlighed som er helt unik.

  • #53   31. okt 2014 Jeg foretrækker vallakker hvis jeg skal være helt ærlig. Dog har jeg selv en hoppe. Hun er selvfølgelig også skøn og jeg har ikke noget mod hopper. De kan dog godt bare være lidt hoppet med stort H engang imellem smiley

  • #54   31. okt 2014 jeg har alle 3 køn. Min hingst er min bedste ven smiley

  • #55   1. nov 2014 Jeg er uden tvivl mest til vallakker. Har aldrig håndteret hingste, andet end at trække til og fra fold, men jeg har heller ikke et behov for selv at eje en, det er så svært med opstaldning i mit område. De hopper jeg har redet eller håndteret har altid irriteret mig helt vildt smiley

  • #56   1. nov 2014 Det må være hingste smiley Men jeg er nok også farvet af, at jeg har en virkelig nem en af slagsen. Der er så meget personlighed, power og udtryk over en hingst, og så synes jeg de er nemmere og mere behagelige at arbejde med.

  • #57   1. nov 2014 Har altid sagt at jeg bedst har kunne lide vallakker, fordi jeg havde en eller anden underlig fordom om at ALLE hopper i hele verdenen bare er skide sure hele tiden. Men har da taget godt og grundigt fejl, og er så glad for min skønne hoppe - også fordi hun slet ikke er den hoppede type.
    Er sådan set ligeglad med køn så længe de ikke er sure og trælse. smiley


  • #62   2. nov 2014 Jeg kan helt klart bedst lide hopper. Har altid været rigtigt glad for de sure hopper, som virkelig har et stort temperament. smiley
    Har haft et par parter på nogle vallakker, som simpelthen bare har været så søde, og som jeg virkelig har været glad for. Meeen, de sure hopper syntes jeg nu er dejligst smiley


  • #63   2. nov 2014 Jeg er ikke enige med jer om at vallaker er kedelige overhovedet.... Jeg har lige fået mit føl hjem og han blev kastreret d. 10 okt... Og han udstråler en så stor personlighed... Har også haft en anden.. Og han var alt andet end kedelig! Han havde den største personlighed jeg nogensinde har set ved en hest! smiley

  • #64   3. nov 2014 Min vallak har også en kæmpe personlighed og to dage er aldrig ens med ham smiley

  • #65   3. nov 2014 Jeg ved det faktisk ikke. Har haft alle tre i hænderne og kan lide alle tre smiley

  • #67   4. nov 2014 Hingste og vallakker smiley
    Jeg har svært ved at blive imponeret af hopper. Jeg kan bare godt lide det hingstelook-som vallaker/hingste kan have over sig.
    men har nu heller aldrig ejet en hoppe smiley


  • #68   4. nov 2014 Har altid været til hankøns-dyr. Både i hunde, katte osv. Men jeg har bare altid klinget med hopper. Selvom jeg ikke gider de der hystader, brunst osv osv, så ejer jeg altså 2 hopper nu smiley
    Så jeg må bare være til hopper smiley hahha


  • #69   4. nov 2014 Der er bare et eller andet med higste? Jeg bliver stærkt tiltrukket af dem.
    Har aldrig håndteret en og jeg vil egentlig ikke have en hingst (både fordi jeg har en hoppe og fordi at jeg tror de bliver for besværlige for en 12 årig!) men jeg syntes at de er så gude smukke at se på.

    Hopper er vel fine nok (har selv en hoppe) men vallaker er sjovere smiley NEJ jeg siger ikke at hopper er kedelige men jeg er lidt mere til vallaker smiley

    Så har vallaker ofte nogle seje navne xD


  • #70   5. nov 2014 Jeg har selv én hingst, tre hopper og fem vallakker - så ud fra det regnestykke må det være vallak smiley

  • #71   5. nov 2014 Handyr, vallak eller hingst er for mig underordnet. Synes bare altid handyrene er mere samarbejdsvillig og har ofte en mere køn udstråling. Deres sind tiltaler mig mere.

    Hopper interesse mig ikke, og synes ærligtalt de er for "fnidrede" til min smag. Dog ikke for at generalise, har selv 1 og skal snart have 1 mere, men derfor er handyrene stadig mine foretrukne.


  • #72   5. nov 2014 Er hoppe menneske og hingstene kommer på anden pladsen. Er ikke så meget til valakker

  • #73   6. nov 2014 Er hoppe menneske, smiley men har sådan set aldrig redet en vallak / hingst smiley kun hopper.. Så har ikke så meget at sige om vallak'er / hingste smiley men kunne godt tænke mig at ride en vallak smiley smiley

  • #74   6. nov 2014 for mig er det lidt lige meget. jeg kommer godt ud af det med alle heste. i sær på den nye vej jeg følger, med omgang med hesten kun nede fra jorden (altså igen ridning) vist i vil vide hvad det er, og hvorfor jeg vælger denne vej, så se på youtube 'hestens vej' (en engelsk documentar med dansk undertext)

    men i værtfald, med den vej jeg følger, er det ligegyldit om ens hest er hoppe eller hings eller vallk. der er NUL problemmer!!!!


  • #75   6. nov 2014 Jeg har 2 hingste, 2 vallakker og en lånehoppe, jeg er klart mest til hingste, men den ene vallak har en helt speciel plads i mit hjerte.

    Undgår helst hopper, da jeg ikk bryder mig om dem, min lånehoppe er dog også speciel og derfor er jeg super glad for hende smiley


  • #76   6. nov 2014 Mest hingste og hopper, nok aller mest hingste smiley
    Ejer selv en hoppe, men savner nu at ride vallak engang imellem, der skal man ikke spørge pænt smiley


  • #77   6. nov 2014 Helt klart hoppe-menneske. Synes de er sjovere og mere udfordrende

  • #78   6. nov 2014 Hejsa Alle sammen
    Jeg er kun til Hoppe , hende jeg har nu er nummer 3 hoppe og vil ikke bytte på nogen tidspunkt vi er soulmates smiley


    profilbillede
  • #79   6. nov 2014 Jeg er og har altid været til hingste .. deres personlighed , deres power og deres " Se mig " attitude .. men har intet imod at ride hopper eller vallakker . Har haft heste af alle 3 køn og med hver deres personligheder gennem mange år .. men skulle jeg have en ridehest/køre hest i dag .. ja så vil det blive en hingst smiley

  • #80   6. nov 2014 Helle - vidste ikke at hestene skiftede køn selv om de var kastreret... smiley smiley Min mand er da stadig mand til trods smiley smiley

  • #81   6. nov 2014 Helt klart hingste, til nød vallak.
    Men grundet min mor har jeg kun haft lov at eje hopper, heldigvis er jeg blevet gammel nok til selv at vælge kønnet på min næste hest smiley
    Som jeg skal have til foråret.


  • #82   6. nov 2014 hip hop - Hvad har din mor begrundet den ide med?

  • #83   6. nov 2014 Hun kan ikke li´ lugten af deres tis

  • #84   6. nov 2014 hip hop - seriøst? Mener du det?

  • #85   6. nov 2014 Ja det er seriøs.
    Desværre


  • #86   6. nov 2014 Jeg tror aldrig nogensinde jeg har lagt mærke til, at lugten hos vallakker skulle være kraftigere. Selvom jeg da selvfølgelig har oplevet, at det har lugtet meget kraftigt. Uanset hvad, har hun vel ikke stået for al håndteringen af din hest, så det lyder da rimelig underligt.. men det var da godt, at hun nu har droppet det smiley

  • #87   6. nov 2014 Hun har stadig samme holdning, men nu har jeg valgt at opstalde min hest ude da et ridehus er godt når det er dårligt vejr smiley
    Og jeg betaler selv min hest, så nu kommer bare an på opstaldnings stedet smiley


  • #88   6. nov 2014 jeg går ikke op i kønnet, hvis hesten siger mig noget er jeg solgt, hvis den "taler" til mig kan den for min skyld være en kastreret tvekønnet ting, i dont care
    lige som farve og race heller ikke er vigtig for mig


  • #89   6. nov 2014 Hingste, helt klart. Har en hingst og en hoppe. Hun er den første og sidste.

  • #90   6. nov 2014 hingste er det bedste de tænkter og skal have en føre ellers ingen hopper og avlen kan gå lidere ,de er som løver så folkens tænk nu ellers glemt det store lejetøj mvh winni vi har kun hingste her alt andet glem det


  • #91   8. nov 2014 Jeg kan bedst lide hopper, de kan godt være lidt udfordrende men det er bare....Sjovt. Hvor jeg syntes vallaker godt kan være lidt ens formet.
    Hingsten har noget ekstremt særligt over sig så når jeg bliver ældre vil jeg gerne eje en smuk araber hingst eller en anden hingst som minder om araberen!:) Men som sagt hopper er min ynglings!


Kommentér på:
Er i hoppe, hingste eller vallak mennesker?

Annonce