{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Sponsorater? {{forumTopicSubject}}

Hej ville lige hører dem af jeg der modtager sponsorater fra firmaer, er det et bestem beløb årligt eller månedligt, engangs beløb eller måske i form af en bestemt fysisk ydelse?
Og når i spørger hvormeget spørger i efter?

Havde menlig en ide om at få lavet et hel stævne sæt (dog bliver det ikke før næste år når min hest må starte), stævnekakke og et Boksgardin med logoer på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sponsorater?
  • #1   20. sep 2015 Nu sidder jeg "på den anden side" af bordet og jeg synes ikke man skal søge om sponsorater, før man rider et hvis niveau - jeg vælger oftest som minimum landsstævne-niveau ekvipager. Det giver nemlig ikke super meget for mig, at få mit navn vist på et underlag til et helt almindeligt klubstævne.
    Min erfaring er at alt for mange "almindelige" ryttere søger sponsorater eller giveaways på blogge med max 200 likes. Det synes jeg i mine øjne er useriøst.

    Mine sponsorryttere får oftest rideudstyr. smiley


  • #2   20. sep 2015 Der er jo forskel på man ridder på søde lille Mette rideskolens pony eller om du har en international avlsgodkendt hingst, som også blev årets barokpintohingst 2015 med kæmpe fremtid i avlen, der kun er 3 danske godkendte hingste og han er en af dem
    Har kort haft snakket med det firma jeg havde i tankerne til at sponsorere til min hest, og der blev sagt at de var mest intraseret i at det reklame blev lavet var i det lokale området så det tiltraget mulige kunder, istedet for at reklamere et sted som firmaet ikke for noget ud af det.
    Men forstår godt din tankegang, at der alt for mange der bare vil have rideudstyr.


  • #3   21. sep 2015 Det kommer jo også an på hvilket firma, man søger hos. Jeg har webshop, så geografien er underordnet for mig. smiley

Kommentér på:
Sponsorater?

Annonce