{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

sponsorater {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg er kommet dertil i min ridning, hvor jeg tager det mere seriøst end nogensinde før.
Min far er ved at tage trailerkørerkort, hvorefter jeg skal helt i gang med stævnerne med min nye hest og derefter regner jeg med at det bliver til 1-2 stævner om måneden.

Min hest har aldrig gået noget før jeg fik hende. jeg har redet 6 klasser på hende, hvor hun har gået nul i 5 af dem.

Derfor vil jeg gerne søge en sponsor. Det er ikke det ville, men mest logoer osv.

Jeg har ikke sendt nogle forespørgsler ud, da jeg vil høre om i kender nogle gode?

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sponsorater
  • #1   7. okt 2013 Det er noget nær umuligt at finde sponsor, med mindre man har ride resultater i orden og rider nogle mere spændende klasser end for eks. klubplan eller de lave på C plan...

    De fleste på lavt niveau der har en "sponsor" har det på baggrund af at kende nogen som kender nogen smiley


  • #2   7. okt 2013 Rider på c-plan lige nu og regner stærkt med landsstævne i det nye år smiley

  • #3   7. okt 2013 Du skal gøre det klart for din sponser, hvad de får ud af det. Hvor det bliver set, og hvor tit.

    Jeg har en sponsor. Hun har sit logo på underlag og dækken, som vil blive set til træning, til D og C stævner samt skovtur og jagter og ellers, når jeg rider ud i naturen/ området.

    Hun har betalt et røv dyrt underlag, men har til gengæld fået reklame på 3 underlag og 1 dækken.

    husk der er regler for, hvor stort reklamen må være på stævnesager smiley



  • #4   7. okt 2013 Hvem har du som sponsor?

    Jeg har ikke helt styr på hvor stort det må være, men det er noget som jeg selvfølgelig vil undersøge smiley


  • #5   7. okt 2013 Jeg kender to som pt. bliver sponsoreret af Hjørring Maskincenter. Den ene har en masse gode resultater på bagen ved C-stævner og den anden starter landsstævner og har lige været med til sit første pony dm smiley

    Hvis jeg var dig ville jeg forhøre mig lidt omkring. Personligt vil jeg dog tro, at dine chancer er større, hvis du starter nogle flere stævner inden du begynder din jagt smiley


  • #6   7. okt 2013 Jeg er sponseret af Grafik Nord

    Muligvis har det også hjulpet en hel del, at jeg er genboen, men jeg har stadig talt godt for sagen smiley



Kommentér på:
sponsorater

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce