{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Sveder om natten {{forumTopicSubject}}

Hej hg'ere!

Jeg søger jeres erfaring, da min pony er lidt mystisk for tiden..
Hun sveder om natten, hver nat! Nogle gange kun på bringen, andre gange næsten over det hele.. Og temperaturen har altså her ingen betydning - hun kan svede meget en kold nat, og en lille smule en varm nat..
Hun går uden dækken, og har altid gjort dette. De står i boks om natten, og hun har stået i den samme boks i de 6 år jeg har haft hende - og der har aldrig været noget.
Når jeg kommer for at lukke ud om morgenen, er hun stoppet med at svede igen.
Hun bliver hver dag set til om aftenen og igen ca. ved 1 tiden om natten. Sidst nævnte har hun sved, men har altså ikke stresset på nogen måde.
Jeg havde en dag hvor hun stod inde, og der svedte hun ikke, heller ikke den efterfølgende nat. Skal dog ikke kunne sige om det har været tilfældigt?

Jeg har dyrlæge med ind over. Han mener, som jeg selv, ikke det er fordi hun har det for varmt, da hun så ville have svedt om morgenen/dagen også. Han mener heller ikke jeg skal være bekymret, så længe hun ikke får feber.

Det har nok stået på lige knap en mdr nu..
Hun virker fuldstændig som hun plejer, og løber i fuld galop når hun kommer ud, præcis som hun altid har gjort. Spiser og drikker også som hun plejer smiley
Så jeg er altså ikke bekymret for, at hun er ved at dø eller noget smiley
Hun er dog en gammel dame på 19-20 år..
Har en far der har foreslået overgangsalder, hvilket jeg synes lyder helt tosset, da jeg ikke lige har hørt om dyr der har haft det smiley

Er der nogen der har prøvet noget lignende? Eller som har et forslag til, hvad jeg kan gøre, eller evt. Prøve? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sveder om natten
Kommentér på:
Sveder om natten

Annonce