{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

faldt af - igen. {{forumTopicSubject}}

hejsa. tja så er det min tur til at give flødeboller igen. i går i vejle rideklub . faldt jeg af - igen. nemlig af toby.

vi var lige gået over og hentet toby og gik over i hal nr. 1 og jeg begyndte at varme op. det gik fint bortset fra han kravehop. vi var kun to på holdet i går. vi skulle ramme totalt lige på og gerne kunne ramme vores afstand. det gik osse fint så og så aætte dennis det op til et krys og vi red på. han sætte lidt for stort af men vi kom over. så red vi frem og tilbage over springet og så sætte han det op til en lodret på ca. 60 cm . det gik osse fint og han kom osse lidt for stort over men da han hævet det til 70 cm skete det. vi kom i fin fart og det hele . så da vi kom over til springet og skulle over og jeg og hesten var næsten sæt af stoppet toby og drejet til den anden side. arh jeg følget da osse med men havde tabt min ene bøjle og kom til at lægge alt vægten på den side hvor jeg havde tabt bøjlen og så ligeså elegant gled jeg til den anden side ,hvorefter toby gik til den anden side. og så ved jeg ikke helt hvad der sket . men hørte at forhindringen væltet halvt ned . jeg slog mig så overhovede ikke pga. jeg havde nået at drejer rigtigt så jeg landet på ryggen . så slog mig ikke. men tror i så at toby kom tilbage igen? nej da han tog en flot og stolt ærers rundte rundt i ridehuset og forsat ned i stalden. men heldigvis blev han så stoppet og jeg sad op igen og red så videre . vi kom så godt over alle de andre spring. og skulle så ride "let sæde" hihi det gik ikke særligt godt. men til sidst gik det fint og vi skridet hjem og da vi så kom over i stalden igen. kom der 3-5 rotter fræsende i fuld fart. og vi skyndte os at sadle af og gav ham sine æbler og tog hjem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  faldt af - igen.
Kommentér på:
faldt af - igen.

Annonce