{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Viborg: Dyrlæge og beslagsmed? {{forumTopicSubject}}

Hvad er der af gode dyrlæger og beslagsmede i Viborg området?

Søger en god dyrlæge til de "almindelige ting" og samme eller en anden, som både er uddannet kiropraktor og dyrlæge?
Det skal være en "rolig" dyrlæge, som ikke stresser igennem undersøgelsen/konsulationen, da min hest bliver meget nemt påvirket af dette smiley

Derudover søger jeg som sagt efter gode beslagsmede, som oftest kan komme med kort varsel, og naturligvis er gode til deres arbejde smiley Hvad er priserne for en beskæring med 2 forsko? smiley

Spørger fordi jeg skal flytte til Viborg med min hest om et års tid, og gerne vil have fundet ud af det meste i god tid, så jeg ikke risikerer at stå akut uden nogen at ringe til smiley

Lige nu bruger jeg Thykjær Beslagsmedie -jeg er rigtig glad for Jimmi allerede, da han er god til at fortælle hvad min hest skal have rettet op på og hvorfor, samt fortælle om den sko der bliver lagt på - ville være fantastisk med en smed i Viborg, som gør lidt det samme smiley Min hest går med sko med riller, som skulle aflaste sener og har to optåer (bare for at fortælle lidt om hvilken slags smed jeg søger). Leder altså ikke efter en, som bare kommer og skærer noget af hoven og kyler en hvilken som helst sko på min hest, som jeg tidligere har oplevet smiley

Er naturligvis villig til at betale lidt ekstra (så længe det stadig er fornuftigt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Viborg: Dyrlæge og beslagsmed?
Kommentér på:
Viborg: Dyrlæge og beslagsmed?

Annonce