{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Udfordring med død hest {{forumTopicSubject}}

Jeg er pt i udfordring med en død hest, jeg undre mig meget hvordan det kan lade sig gøre at en død hest har fået 9 ud af 9 stemmer, jeg så ikke at hesten var død før jeg sagde ja til udfordringen, men jeg mener ikke at det kan være rigtigt at man kan stille op i en udfordring når hesten ikke er her mere, det ville være lidt det samme som at oprette sig med en andens hest. synpati for hestens tidligere ejere men kan det være rigtigt.....

hvis det er sådan her at tingene køre her inde kan man jo ikke stole på folks mening når de bare stemmer på dem de kender.......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udfordring med død hest
  • #1   8. jun 2007 jeg var også i en udfordring for noget tid siden mod en hest (hun havde udfordret mig) der havde 5 dårlige billeder. den vandt.

  • #2   8. jun 2007 kan det virkeligt være rigtigt skal vi bare stemme på dem vi kender og se bort fra god moral og hvilken hest som i virkeligheden er den flotteste.....???????????????????????????????????????????????

  • #3   8. jun 2007 Fordi folk skriver til alle de kender om de vil stemme på DERES hest smiley

  • #4   8. jun 2007 jeg synes også at det er monster forkert at folk hele tiden skriver stem lige i mine udfordringer stemmer helt sikkert tilbage igen.
    synes det er så dårlig... altså helt ærlig. jeg har også haft nogle udfordringer kørende og tabte hver evig eneste gang. selv mod en der kun havde 6 dårlige billeder. og jeg havde fyldt helt op med billeder af ritig god kvalitet. det synes jeg virkelig er for ringe det der med at folk bare stemmer på dem der beder dem om det eller dem de kender. og ikke på den som faktisk er flottest


  • #5   8. jun 2007 syntes bare det er lidt surt jeg syntes jo selv den hest vi er i udfrodring med er flot men syntes ikke den høre til der når den er død.........

  • #6   8. jun 2007 Hvordan kan det så være at der bliver stemt på den hest jeg er i udfordring med? Den har få billeder og meget meget lidt tekst.

  • #7   8. jun 2007 Har også tit tabt til heste med 5 ens billeder, eller billeder af dårlig kvalitet, selvom min hest har 20 gode billeder.. Det er bare fordi at folk siger "stem på min hest, så stemmer jeg på din.."
    Jeg synes bare at det er den flotteste der skal vinde, uanset hvad xD


  • #8   8. jun 2007 det jeg ikke enig i min spring hest midstede livet i en lastbil ulykke d. 21 august og jeg husker det som var det igår at hun stod i bilen med røg og flammer over alt der var ambulancer, politi dyrlæger og en masse menenesker på moter vejen.

    det har givet mig en specillt forhold til hende selv om hun er væk er hun ikke det for mig hun er omkrign med.

    og jeg sendes ikke det forkert at oprette hendes for da jeg opeettede hende levede hun jo og så midsted ehun livet SKAL JEG SÅ BARE SLETTE HENDE nej tak .

    min nemling jeg veed ikek hva jer§


  • #9   8. jun 2007 21 august 205

  • #10   8. jun 2007 Jeg syntes at det er okay at have døde heste oprettet, men det er altså ikke i orden at bruge dem i udfordringer... bare min mening.

  • #11   8. jun 2007 Come on mennesker?!

    Aller først, ja det er hammer irriterende at modtage beskeder om at man skal stemme i UDF, og gør det at princip heller ikke. Hvis jeg tilfældigt falder over en UDF så stemmer jeg, men ikke på opfordring af andre.

    Men det her er et hesteGALLERI, så om hesten er død, solgt, blå eller pink kan da for ****** være lige gyldigt?!
    Hvis man siger ja til en udfordring, så siger man også ja til den mulighed at man taber udfordringen. Hvis man udfordrer en død hest burde man måske se lidt lyst på det fordi de stakler der har mistet aldrig får muligheden for at tage fine nye billeder af den hest som i andre gør af jeres heste som i bare kan køre ud og se hver dag.

    Døde heste er jo som Theis og team skonhøj (diana) P´s heste STADIG deres og derfor har de min fulde opbakning til at have dem herinde...!

    Og sidst men ikke mindst... Ved i hvor mange piger der gerne vil være herinde men som ikke har en hest?
    Og ja jeg ved godt man godt kan oprette bruger uden at indsætte en hest, men hvad er det sjove i det??

    Jeg har min gamle hest herinde og har fået 150% grønt lys for at have ham herinde af han nuværende ejer, så kan virkelig ikke se hvad problemet er??
    Folk stemmer da ikke på ham af medlidenhed, kan tværtimod se folk ikk stemmer fordi han er solgt til en anden. Men betyder intet, for inderst inde er han også min bette hest, og derfor har jeg valgt han skal være på hestegalleri.dk!


    Lad være med at være så dømmende...


  • #12   8. jun 2007 Jeg gider heller ikke udfordringer længere.. folk får bare alle deres venner til at stemme på en selv... og hvor sjovt er det så? :s

  • #13   8. jun 2007 jeg vil også lige sige jeg har ondt af jer der har mistet jeres heste og det er ikke derfor vi siger det.... men så put dem i fotoalbumet så man kan nyde dem der

  • #14   8. jun 2007 Min hest er død, men det var hun ikke dengang jeg oprettede mig herinde med hende - og hun blir bestem heller ikke slettet!
    For mig er det et varmt minde at se hende herinde.

    Men vil så også tilføje, at jeg sys ikke en død hest burde være med i en udfordring - for mig er det lidt usmageligt at den er med, når den ikke lever længere.


  • #15   8. jun 2007 Jeg stemmer altid på den jeg har lyst til!
    Og som har det bedste bileder og tekst..


Kommentér på:
Udfordring med død hest

Annonce