{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til salg af sadler?
  • #1   30. apr 2020 Jeg ved at fyns rideudstyr de sælger sadler for private. Men hvordan det fungerer og hvor meget de skal have, det ved jeg intet om smiley

  • #2   1. maj 2020 Jeg smider på 10-20 salgsider på facebook og ellers på ridehesten, dba, guloggratis, ridr, hestegalleri, heste-nettet. Jeg har sjældent haft sadler til salg mere end max et par uger smiley En fair pris, super fine billeder og MASSER af annoncer er tit vejen frem smiley

  • #3   1. maj 2020 Hvorfor ikke selv tjene det en kommission koster?
    Det bedste er, at der skal være masser af gode, tydelige billeder fra ALLE vinkler. Også undersiden, så man kan se kammeret. Er det dressursadler, så af Y ophænget og gjordstropperne. Der skal være oplysninger om mål på anlægsfladen og kammerbredde og hvor mange tommer den er og hvor bred kammeret er. Om den er med buet eller lige bom.
    Oplys om skrammer og ridser og gerne alder, hvis du kender den.
    Find ud af hvad dine sadel mærker er tilsalg til og lig dig lidt under, så dine sadler bliver attraktive, i forhold til de andre på markedet. For husk, en ting er hvad sadlerne er tilsalg til, noget andet er hvilken pris de bliver solgt til. En høj pris er ikke ensbetydende med, at de får prisen.
    Er der alle disse oplysninger, er det nemt for en køber, at se om sadlen passer til hestens behov.
    Held og lykke.



Kommentér på:
Hjælp til salg af sadler?

Annonce