{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

værste oplevelse i mit liv {{forumTopicSubject}}

hej.
jeg arbejder på en rideskole hvor jeg står for hestene og underviser. kom hjem fra stævne i går med min egen hest, og ville så lukke hende på fold.
de andre heste bliver lidt vilde ude på folden og da jeg lukker nicoline ud begynder de at løbe...
Alfred(en elevhest) begynder så at jagte triks(vores frieser,elevhest) helt vildt, han bider sig fat i låret på hende mens hun kæmper for at komme fri. jeg råber og skriger af alfred, men han reagerer ikke.
triks er panikslagen og løber lige ind i hegnet hvor hun vælter, alfred bider og sparker hende alt mens hun ligger ned, og jeg kan ikke gøre andet end se til og råbe og fægte med armene.
nå men jeg får dem skildt af og får triks med ind, hun er totalt oppe at køre og puster helt vildt, hun har sår på bagbenet som bløder, begynder at trække med hende i ridehuset så hun kan få pusten og slappe af.
men efer en time er hun stadig helt svedt, puster og er bange, hun begynder at løfte overlæben somom hun har ondt og vil ligge sig.
vi ringer efter dyrlægen som kommer hurtigt, mener hun kan have fået tarmslyng af al stressen og vil så give hende noget afslappende.
vi trækker hende ind på staldgangen og idet dyrlægen har givet hende sprøjten, går hun i kramper og falder bagover, står hovdet ind i en betonbæjlke og ligger på gulvet i de vildeste kramper, benene og hovedet flyver rundt( virkelig ubehageligt) hun vrinsker og har det hvide ud af øjnene. dyrlægen vælger at give hende noget mere broligene, og hun slapper af efter et stykke tid, vi får hende op og gå med og hun har det virkelig skidt.
dyrlægen har aldrig oplevet noget ligenende og siger det er et mirakel hun overlevede.
det var så klamt at se hende ligge der og jeg ikke kunne gøre noget, græd helt vildt og var klar til at dyrlægen bare skulle skyde hende så hun ikke led sådan.
jeg har aldrig oplevet noget mere ubehageligt og voldsomt. men hun virker faktisk helt okay i dag og har det godt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  værste oplevelse i mit liv
Kommentér på:
værste oplevelse i mit liv

Annonce