{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Useriøse henvendelser! >:( {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste, der er godt træt af dem?

Jeg har søgt part i et stykke tid nu, og har kun fået meget få henvendelser, på trods af jeg faktisk ikke stiller andre krav end at hesten skal være tilredet og skal stå et sted i nærheden af hvor jeg bor (nordsjælland). Og så, at det skal være muligt at komme derud med de offentlige.

Og hvilke henvendelser får jeg så - tja, den første var ok, det var bare ikke muligt at komme derud med bus og/eller tog. Nummer 2 var en fra Vejle, som åbenbart ikke så noget problem i at vi boede 2½ times kørsel fra hinanden, men at jeg bare kunne komme og ride 3 gange om ugen.
Så kom den tredje henvendelse, hvor der var to heste, som egentlig var søde nok, men 18 år gamle og havde gået i en hesteflok hele livet så de var kun sadelvante.

Jeg skrev til et stutteri, som ligger 6 km fra hvor jeg bor. Det tager så 45 min at komme derud med de offentlige (kan desværre ikke cykle, da den eneste vej derud er så smal, at to biler der passerer hinanden må trække ud til siden, plus de kører SINDSSYG stærkt og der er hverken cykelsti eller fortov). Men synes I, det er for lang tid transporten tager?

Måtte bare lige ud med lidt vrede, for det irriterer mig sådan at man bliver glad over at se, der er en der har henvendt sig, og så er det en i den anden ende af landet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøse henvendelser! >:(
  • #1   29. jun 2008 Min transport tager 1 time hver vej smiley
    Jeg passer hest 7 dage i ugen, med 2 timers transport om dagen. Så nej, jeg synes ikke 45min er til at brokke sig over.


  • #2   29. jun 2008 syndes 45 min det er lang tid hvid der kun er 6 k der ud? o:

    -men hvis det er det der skal til for at du kan komme til og ride , så gør det smiley


  • #3   29. jun 2008 Jeg har søgt parter til mine ponyer, både i Nordsjælland og i Solrød.
    Jeg har fundet to parter gennem HG. Så det kan altså lade sig gøre. Ellers prøv på Hestenettet, det er mere seriøst. Håber du finder en.


  • #4   29. jun 2008 Jeg flyttede til KBH pga studier, men valgte at lade Queen blive stående, da hun har det rigtig godt der hvor hun står. Så det tager mig 1½time at komme hen til hende når jeg bruger off. transport. Og så har jeg samme tid hjem igen, så 45min synes jeg ville være luksus

  • #5   30. jun 2008 Mange tak for jeres svar, det gav mig noget mere mod på det hele smiley Tror også det er det med, at det virker åndssvagt at det skal tage 45 min at køre 6 km.

    Det forholder sig sådan, at jeg bor i en lille by med mange små byer lige omkring sig, og i en af disse små byer står hesten så. Men der kører ikke busser mellem byerne, så man skal først tage toget sydpå til en større by, og så tage en bus tilbage igen til en af de små byer. Derfor tager det hundrede år.


  • #6   30. jun 2008 Oh my god, der lød jeg sgu som Mads Mikkelsen i Adams æbler ;D En by, i en anden by, og så en ny by, der ligger ved den anden by, og nu skal vi spørge dem i byen om den by.

Kommentér på:
Useriøse henvendelser! >:(

Annonce