{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

useriøse henvendelser ? {{forumTopicSubject}}

jeg undrer mig gang på gang over alle de useriøse henvendelser man får hvis man annoncerer herinde, og tænkte om der måske var noget der virker mere useriøst end andet?

jeg selv kan ikke tage det seriøst hvis folk skriver de er "intra" i at købe en pony f.eks (hvis ikke man er gamel nok til at stave til interesseret er man nok heller ikke gammel nok til selv at købe en pony uden forældreopbakning.

eller at folk henvender sig og siger de gerne vil købe noget, og når man så beder om adresse at sende til, samt skriver kontonummer, så sker der pludselig ikke mere.

..er det mon fordi de fleste herinde ikke er særlig gamle?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  useriøse henvendelser ?
  • #1   25. maj 2012 det irriterer også mig, men tror at du har ret i at alderen spiller ind smiley

  • #2   25. maj 2012 Useriøse henvendelser er drønirriterende, men desværre en af de ting, jeg tror, man som sælger må tage med, hvis man vil annoncere herinde. Muligvis hænger det sammen med, at der er så mange børn herinde...

  • #3   25. maj 2012 Generelt burde det være sådan at bud er bindende så fik det nok en ende. Det er al for nemt og sidde herinde og spilde andres tid unødigt.

    Jeg har skrevet jeg kun ønsker seriøse henvendelser omkring mit føl. Det syntes jeg har hjulpet.


  • #4   25. maj 2012 Jo, der er mange useriøse henvendelser. Men det jeg synes der er mest irriterende er dem som helt åbenlyst ikke læser annoncen!
    Nu har jeg ikke noget til salg, men jeg kan se at der er rigtig mange annoncer hvor folk stiller spørgsmål til noget som står i annoncen og det irritere mig selvom det ikke engang er min annonce!

    Fx har jeg lige set én der spurgte om en hest var godt redet? Der stod bare såmænd i allerførste sætning i annoncen "hingsteplag der fylder 1 år til maj" !!
    Jamen hallo!?


  • #5   25. maj 2012 Hahaha, Betina... da jeg havde min 2 års plag til salg sidste år, fik jeg også masser af henvendelser a la "har han startet stævner" osv. Ind imellem kan man godt sætte spørgsmålstegn ved, om folk har hovedet helt med, når de henvender sig på en annonce. Det mindste, man kan gøre, er da at læse, hvad der står i annoncen. smiley

  • #6   25. maj 2012 Ja det trist. Jeg sad selv forleden og fik så ondt af en annoncør at jeg skrev til vedkommende privat, at jeg håbede hun snart fik nogle ordentlige henvendelser på sin hest.

    En hest til kan ikke huske om det var 6 eller 8.000 og så spørg folk omkring den kan komme længere ned, eller om der mulighed for afbetaling.
    Ved godt ikke alle bruger omkring 4.000 om måneden på at have hest, men det ca der jeg ligger, og ser man folk skriver, og så tænker man bare ej ok. Hvis i vil have en hest, var det måske en plan at spare op bare et par måneder. Og ikke mindst skal der også være luft til dyrlæge udgifter.

    Det i min verden forståeligt folk har sparet 30 op og kigger på hesten til 35 og så forsøger at forhandle. Men en hest der nærmest sælges til aflivnings prisen. Syntes det ufølsomt og frækt at prutte om prisen på sådan en hest.
    Er man interesserede må man løfte bagdelen og ud og se den.

    Så kan kan kun give tråd starter ret. Man skal ikke skrive på folks annoncer hvis man ikke ønsker at købe.


  • #7   25. maj 2012 ja men folk med annoncer kan også være frække. Læste lige en igår som stillede en hingst til rådighed (bedækning) til billige penge. Der var godt nok papier men kun på den ene side, det var en fin hingst at se på billeder. Så var der en son spurgte på den som ejede en fjorhest, det viste sig så at afstanden på de to var stor så pigen med fjordhesten sprang fra, så skriver hingsteejeren at hun ikke var int da hun gerne ville have hopper til den der var mere intresante. Lidt frækt når man vil sælge bedækninger

Kommentér på:
useriøse henvendelser ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce