{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

ARG!! {{forumTopicSubject}}

Hvad sker der her inde?! alle forventer at få et 7 tal!! gider ikke stemme mere når ingen er tilfreds med det jeg bedømmer hesten til... nu har der i et par dage været piger der spørg, hvorfor har min hest kun fået 5?
gider det ikke mere.. er det kun mig der syntes alle vil have 7?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARG!!
  • #1   7. apr 2005 Næh, det er ikke kun dig der synes det..

    Folk er total barnlige herinde..

    Mange er jo sådan; "Får min ikke 7, så blir jeg vildt sur og gir din krikke mellem 2-4.."

    Og jeg synes det er så latterligt.


  • #2   7. apr 2005 Jeg tager imod hvad der kommer, men hvis jeg kan se at de udlevere de samme 3-2 og 1 taller til alle, og bare skriver den samme besked til alle, så kan jeg ikke være tilfreds...!!!

  • #3   7. apr 2005 Fortsættelse....
    Så synes jeg det er useriøst, og så kan de lige så godt lade være med at give noget...


  • #4   7. apr 2005 Susan: Har svaret på dit indlæg hos min hest.

    Jeg kigger heller aldrig på mine karekter hos mine heste, det vigtigste er at jeg elsker mine heste og syntes de er smukke, så er jeg ligeglad med hvad alle andre tænker om dem....
    Syntes det er barnligt at ville have en forklaring på et 4 eller 5 tal!


  • #5   7. apr 2005 Dorthe H. Ja det er da også fair nok...
    Men hvis man giver den samme karakter til alle, og skriver det samme til alle, så er det useriøst...

    Og hvorfor er det barnligt at spørge om forklaring? Man vil da gerne vide hvad der er i vejen...
    Synes personligt ikke at nogle heste er grimme nok til 1-taller...


  • #6   7. apr 2005 Jeg syntes det er barnligt at ville vide en forklaring for et 4 tal eller 5. men hvis det er under kan man spørge.
    alle heste er smukke og fortjener derfor ikke et 1 tal, men der er forskellige måder på at udstille hesten på. hvis man kun har dårlige og få billeder + lidt tekst kan man ikke forvente at få et 7 tal!


  • #7   7. apr 2005 Annemette M.
    Det var skam ikke for at du skulle æmdre... Fred være med dig.... Men jeg kunne bare se at du havde skrevet samme besked til flere mennesker... Synes bare det er for upersonligt med standardbeskeder...


  • #8   7. apr 2005 Jeg gider slet ikke det karakter ræs mere..
    Det er kun Wino som bliver stemt på her hos mig. Men det er min moster som har sagt det.
    Jeg giver kun 7'taller. Gider simpelthen ikke mere smiley

    Giv dog en kommentar i stedet for.!


  • #9   7. apr 2005 Jeg har skam ikke en standart besked. syntes bare der er mange der ikke fremstiller hesten ordenligt. - undskyld jeg siger min mening!

  • #10   7. apr 2005 Jeg tror også man skal tænke på at der er mange yngre piger/drenge herinde, som selv synes deres hest/pony er verdens smukkeste... Det er da hårdt for dem at modtage 3-2 og 1 taller for deres elskede dyr... Det er meget fint med alle jer der er ligeglad med jeres karakter, men hvis I er ligeglade, hvorfor så gøre så meget ud af at bedømme andres billeder??? Er det ikke derfor der er et galleri herinde?? Eller er I kun herinde for at bedømme de andre og ikke selv modtage bedømmelse?
    Spørger bare...


  • #11   7. apr 2005 Jeg er herinde fordi jeg syntes til tider (når det sker) er rimelig hyggelig her inde. ved en 23 tiden når der ikke er så mange og de yngere børn er i seng!

Kommentér på:
ARG!!

Annonce