{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handelsfejl
  • #1   21. okt 2008 Det er det..
    Pingo har også gjordkramper..
    men jeg fik det atvide og jeg var lige glad.
    hvis man tager hensyn til at hesten har det, så går det på et tidspunkt væk.


  • #2   21. okt 2008 Jeg fik heller ikke afvide at musse før havde været forfangen....
    Så 2 måneder efter jeg havde fået dem, blev hun forfangen!


  • #3   21. okt 2008 ~team fjordhest ~
    din pony det er jo ikke sikkert den har været forfangen før, alle heste kan blive det når som helst..


  • #4   21. okt 2008 TINA BJERREGAARD (HYOR) .
    Jo fordi et år senere er vi så til deres kobberbryllup, og der snakker min mor med en som har haft musse på lån,...
    Hun sagde at musse havde været forfangen, ude hos hende!


  • #5   21. okt 2008 altså hvis du vil have noget ud af det skal du kunne dukumenterer at den også havde det ved tidligere ejer

  • #6   21. okt 2008 spurgte forrige ejer i går, og hun sagde at den havde haft gjordkrampe hos hende, men at en beridder havde fået det væk... så det er jo vel en indrømmelse... Men jeg ved sgu ikk hva faen jeg skal stille op, gå videre med det, lade det blive ved det, eller sælge igen.
    Kan sådan noget rides væk, og hva skal man gøre? Jeg er ikke særlig modig af mig og ved ikk om jeg " tør " prøve at træne det væk. Jeg skal gerne kunne stole 100% på min hest, men kan man så det ved gjordkrampe? Men jeg er jo blevet utrolig glad for hesten, så det sgu svært....


  • #7   21. okt 2008 så du ikke hesten blive sadlet da du købte den


  • #8   21. okt 2008 gjordkramper er ikke noget slemt.. man skal bare huske at tænke over det, og ikke spænde gjorden for hurtigt og voldsomt... det er der skam mange heste der ikke kan lide.. og de springer så tilbage af det.. smiley

  • #9   21. okt 2008 Syntes det et for "lille" problem til at sælge hesten igen :s

    - Du skal bare sætte gjorden i nederste huller og så inden du spænder den så trækker du med hesten og spænder et hul af gangen indtil den er stram nok til du kan komme op - eller brug en skammel smiley


  • #10   22. okt 2008 Du skal ikke sælge hesten videre, men salget burde gå tilbage til forrige ejer. Ta kontakt til Advokat Pernille Skinderup, og tal med hende i telefonen, det koster ikke noget. Hun vil evt. have en kopi af jeres kontrakt, og så kan du lade Pernille være talerør til tidligere ejer. Vores pony blev osse købt med gjordkrampe, hun bider af en og løfter bagbenet til markering. Det er rigtigt slemt nogle dage, men vi var blevet oplyst op det.

  • #11   30. okt 2008 jeg har lige et lille spørgsmål...

    jeg kender Callan fra forrige ejer...

    er du sikker på at det er gjordkrampe og ikke ondt i ryggen?...

    jeg ved du inden køb blev oplyst om at han var meget kort i ryggen og derfor var svær at finde sadel til... du blev oplyst om at han var redet med en lammeskindssadel af samme grund... jeg kan på et af billederne se at den sadel du har brugt til ham er temmelig stor og tung... oven i det kommer der rytters vægt... det kunne være det... måske det var en ide at få det tjekket inden du sælger ham... han kan være blevet bange for at have sadel på, fordi det faktisk gør/har gjort ondt i hans ryg...

    jeg kan se længere oppe at forrige ejer senere har fortalt dig at han har haft gjordkrampe, men det er aldrig helt fundet ud af om det var det eller for stor sadel... ved bare at der ikke var noget med lammeskinssadel på...

    få tjekket ryggen så kan det jo være du ikke er nød til at sælge ham alligevel... smiley


Kommentér på:
Handelsfejl

Annonce