{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

HVordan ville du have det fortalt ? {{forumTopicSubject}}

Hej dette er primært til dem hvis hest har part : )

Jeg har part på en Fjordbolle, som jeg nu har bestemt ikke at vil have part på mere.
JEg har tænkt meget over det og overvejet det grundigt. Vendt og drejet det, men nu har jeg bestemt mig.
Derfor jeg vil opsige parten, er fordi jeg simpelthen ikke syndes vi passer sammen. Det er utrolig svært at forklare og vil tage meget skrift og tid. Og det vil ingen gang blive en god forklaring. Så det undlader jeg dog ; )

Jeg har været meget glad for at Lene (Min parts ejer) Har giver mig part på Flicka. Det har været en gratis part, jeg har måde komme så meget jeg vil. Og lave hvad jeg vil. Og Lene har været rigtig sød ^^

Og derfor vil jeg godt fortælle det på en sød måde : ) Min mor har allerede bestemt vi værtfald skal komme med en gave til Lene ; )
Så derfor spørger jeg jer..

HVis det var jeres part der ville opsige parten, hvordan ville i så helst have det fortalt ?
: )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVordan ville du have det fortalt ?
  • #3   20. feb 2009 Jeg tror bar ejeg ville fortælle af jeg og hesten ikke har en god kemi med hinanden, og at jeg ville det bedste for både min og hestens velfærd og at jeg ville prøve at finde en anden hest. Noget i den stil

  • #4   20. feb 2009 hej

    det er ikke sjovt, for man vil ikke såre ejeren.

    det må jo være noget i stil med at du fortæller, at du har været super glad for hesten, og glad for at måtte ride den. men at du med blødende hjerte har besluttet, at kemien imellem dig og hesten ikke er helt rigtig. At det ikke vil være fair overfor hesten eller ejeren, at du fortsat rider den.
    du vil savne hesten, med ved, at det er det bedste for både hesten og dig, at du finder noget andet at ride på, som du bedre matcher.

    kan det bruges?


  • #5   20. feb 2009 jeg vil sige det ærligt som det er, hvorfor skal man altid pakke tingene ind?? Det forstår jeg ikke...

  • #6   20. feb 2009 KAn i fordybe det lidt..
    Altså Ansigt til ansigt eller hvordan hvornår og lindene ? Have et udpeg om der skal ske noget eller lindene ?

    nadia R
    Ja har overvejet det meget, og jeg har indset.
    At det bare ikke skal være mig og Flicka. Jeg ved ikke om der er nogle speciel grundtil det. Det utrolig svært og forklare, men det bare en følelse. Eller ikke "bare" en følelse.
    Utrolig svært at forklare : / Tro næsten det umugligt, hvis personen ikke selv har prøvet det : )


  • #7   20. feb 2009 Nu bliver jeg ked af det :´(
    (Og jeg ved ingen gang hvorfor, jo self lidt men lidt ikke)

    ¤ Marie-Louise ¤
    Nej presic det vil jeg ikke, Lene har været utrolig sød overfor mig. Derfor vil ejg godt sige det på en god måde :´)
    Ja det passer faktisk meget godt med det du har skrevet som sådan jeg har det ^^

    **Nina** Team Hegnsholt .
    Jeg vil heller ikke pakke det ind, men at jeg er ked af det og at jeg har været glad for at have haft part på hende. Det kun sandt :´)
    Tak : )


Kommentér på:
HVordan ville du have det fortalt ?

Annonce