{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Grim oplevelse....! {{forumTopicSubject}}

Mig og min familie var på cykeltur sammen med nogen fra byen....!
Da vi så kommer kørens står der pludselig en hest og græsser i rabatten...!
Min far hopper af cyklen, da han var tættere på end mig...
Min far siger så at jeg skal banke på inde ved huset og spørge som det er deres hest...!
For det første var huset falde færdigt... og døren var lappet med et stykke træ der hvor ruden skulle være... nå.. men der var så to hunde, men ingen der lukkede på, så...
2 andre mænd (som cyklede sammen med os) og min far som trækker den, tager den så med hen til en går tæt på.. han siger at hesten tilhøre det hus jeg lige havde vært inde og banke på ved... og han siger også at hesten tit er fri og han tit smider den ind i haven igen...!
Vi går så hen og sætter hesten ind (skal lige siges at det vist var en araber blanding) hegnet (hvis man kan kalde det dét bestod af nogle granit plader (tror det er det de hedder) som højest var 50 cm.. (slet ik nok til at holden en hest inde) og en hæk... Vi banker på igen, men ingen svare... vi kigger til hesten... den havde værken vådt eller tørt....

Hvad ville i have gjort ????!

Vi ringe til politiet og fortalte dem det hele... de ville kigge på det (har ik ret meget tilid til dem)

Men, hesten så ud til at have det godt nok (udvendigt), den havde sko på, og den hove så fine ud... men det var som om den søgte selskab... den fulget min far hele vejen rundt (da han skulle ind på gårds pladsen og banke på...) (han havde ik fat i den , den var inde i haven..!)

Havde det så dårligt med at køre fra den.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grim oplevelse....!
  • #1   1. aug 2005 Undskyld stave fejlene hvis der er nogen !

  • #2   1. aug 2005 Ej, det lyder helt utroligt.. Stakkels hes.. Den mangler da noget opmærksomhed..

  • #3   1. aug 2005 hmm jeg ville nu ikk stole på politiet, de ville ikk gøre noget da min hest blev stjålet, men ville der imod ringe, skrive til dyrenes værn..

    kan godt forstå du ikk havde det godt med med at køre,, det ville jeg heller ikk have haft.


  • #4   1. aug 2005 Tror heller ikke min far var så glad for det...!

    Vi fandet også ud af at ham der boede der, ejede nogle heste der stod overfor min skole (har set dem et par gange)... har aldrig set nogen der nede ved dem.....!
    Men der har både vært føl også videre...!
    Havde næsten lyst til at tag hesten med hjem.. men så ville det være tyveri...!?

    Team spuer - Hvad er det for noget med at din hest har vært stjålet`?????????????!


  • #5   1. aug 2005 kan godt følge dig..

    Det gik ikk som den gamle ejer af gelmin ville have det, så hun kom og hentede hesten og så ringede vi til politiet og de ville ikk gøre noget, jeg kunne da bare få en ny..
    Han skulle så være blevet slaget(håber jeg godt nok ik) han var min baby, min øjesten.. er stadig ikk kommet over det selv om det er over et år sinden.. men efter det, har jeg ikk ville stole på politiet!! ved ikk om du lidt kan følge mig..


  • #6   1. aug 2005 det kan være du skal prøve at opsøge ejeren igen, og tale med ham/hende, eller få din far til det.

    Hvis hesten så ud til at være i orden, skal du nok ikke forarge dig over, at den ikke har vådt eller tørt. Den har måske fået det sen skulle have, og har spist det på en gang.


  • #7   1. aug 2005 træls...
    ville heller ikke have det godt med at gå fra hesten...
    og gad vide hvordan hundene så ud???

    rebecca(cash og laban)


  • #8   2. aug 2005 til ann c
    ja men den burde i det mindste have vand syntes jeg...
    men det kunne jo være at det stod godt gemt...
    men som du siger hvis hesten så ordenligt ud, så mangler den nok ikke noget...


  • #9   2. aug 2005 det skal man ikk altid regne med..



  • #10   2. aug 2005 Min far var hele haven rundt (hesten havde spist næsten alt græsset) og haven havde ikk nogen steder at gemme vand...!
    Men bare det at der ingen hegn var og at den faktisk var på vej ud anden gang for at følge efter min far, var lidt mærkeligt...!.

    Til det der med hundene... ved ikk hvordan de så ud.. men det gøede MEGET højt.og lød farlige.....! men det gør alle hunde vel =P


  • #11   2. aug 2005 I skal kontakte dyrenes beskyttelse, de tager sig af det, bare ring til dem eller gå ind på deres hjemmeside, så står der et sted i kan anmelde det. Det er jo ganske uansvarligt.

    Hilsen Ulla S


Kommentér på:
Grim oplevelse....!

Annonce