{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til salgsannonce
  • #1   6. aug 2009 » Annemette Riebenholt Nielsen smiley .
    Jah, men ejer mener ikke det er 'særiøst' nok.....
    Hun foretrækker køber ringer og spørger ang. pris smiley

    Vil også sige heller et opkald for meget end et for lidt smiley hih


  • #2   6. aug 2009 » Annemette Riebenholt Nielsen smiley .
    Det kan godt være rigtigt smiley men ejer ønsker ikke dette oplyst smiley


  • #3   6. aug 2009 Vil bestemt også mene at et pris niveau skulle stå der som f.eks 20-40 tusind ca smiley (nu var priserne bare et eksempel)

    Fordi jeg ved mange ikke ringer hvis de ikke har en eller anden form for pris klasse at gå efter smiley

    Men ellers syntes jeg at annoncen er helt fin - og som du selv siger mangler billederne men hvis de er på vej så det super smiley

    Men et godt plus med billeder er at de er klare og tydelige og viser hesten i flere situationer smiley Som f.eks trav, galop, fold, hoved osv smiley


  • #4   6. aug 2009 Christinna - Imod betaling for annoncerne! !
    Jah finder ud af noget smiley

    Er selv 'amatør fotograf' så er vant til at finde gode og opsigtsvækkende billeder smiley Salgsvideo laver jeg også smiley


  • #5   6. aug 2009 Bare lidt til det sprogmæssige, der står "klart" mange gange i din annonce.. smiley eller synes jeg det er en god beskrivende annonce du har skrevet... smiley
    Du skriver, at hun sikkert også vil være god til spring, men har ikke sprunget så meget med rytter. Er hun blevet løssprunget, hvor hun har vist, at hun er god til det og har lysten? så skriv evt. det. smiley


Kommentér på:
Hjælp til salgsannonce

Annonce