{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Hjælp til salgsannonce {{forumTopicSubject}}

Halløj,

Jeg har været ved at lave en annonce, på min hest der er til salg. Så sidder jeg kigger andre annoncer, og nu er jeg bange for at min annonce er for lang. Jeg har rettet i den mange gange, men er bare ikke tilfreds.. Jeg har gjort meget ud af at beskrive hesten, fordi det er vigtigt for mig at han får et godt hjem. Men hvordan får jeg den kortet ned, men stadig lagt vægt på at han ikke sælges, fordi jeg bare skal og må af med ham, hvis i forstår.

Hvad er meget vigtigt at få med, hvad er ikke relevant at skrive?

På forhånd tak for hjælpen, det betyder meget! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til salgsannonce
  • #1   19. jan 2013 Jeg synes det kommer an på hvad det er for en slags hest/pony der skal sælges. Er det fx en dyr springhest, der kan gå grand prix, så er køberen nok rimelig ligeglad med om den elsker at blive kløet bag øret og er sød at trække ind fra fold smiley er det derimod en hyggepony der skal sælges er sådan nogle oplysninger jo vigtige smiley Men generelt synes jeg ofte folk skriver alt for meget.Man kan jo fortælle i detaljer hvis/når der kommer nogen ud og kigger på hesten.
    Du kan jo prøve at sige til dig selv at du ikke må skrive mere end 450 tegn eller sådan noget. Så tvinger du lidt dig selv ti at finde ud af hvad der er det aller vigtigste at skrive smiley og så kan du jo altid tilføje noget bagefter.


Kommentér på:
Hjælp til salgsannonce

Annonce