{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

staldbygning {{forumTopicSubject}}

nogle af jer der har erfaring med stald bygning, enten hvis man
skal have firma til det, f.eks nuturhus, eller lignende, priser og sån

gamle jernbanevogn, plads, fugt, og muligheder for opsadlingsspiltov.

selv bygger. hvis det skal være i træ eller andet ikke for vanskeligt materiale, og hvad det skal være foe det ikke bare braser sammen hvis hesten puffer til det.

eller andre løsninger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  staldbygning
  • #1   10. okt 2009 hvis man skal bygge selv er der en hel masse man skal have styr på, det er ikke sådan lige at bygge en stald, der skal jo afløb til , bestemt højde til loftet, bestemt boksstørrelse m.m.

  • #2   10. okt 2009 ved det med lofthøjde og boksstørrelse, men altså det er det mindste problem, det er mere med materialer, for min far er ret dygtig med hænderne, lavede sit ejet hus, er sandblæser og maler, sætter fyrer op, og renoverer huse, og noget med vandrør osv.

  • #3   10. okt 2009 Jeg vil anbefale dig at kigge på hjemmesider fra forskellige firmaer som tilbyder staldbygning. Du kan også spøre dem om nogle prospekter. Der kan du sikkert finde nogle informationer som din far kan bruge.
    Derudover kan du kigge på andre stalder sammen med din far.


  • #4   10. okt 2009 kender du nogle gode sider, kender ikke rigtig nogen, fandt den der naturhus, men vi har en anelse om at det kunne gå hen og blive rimelig dyrt


  • #5   10. okt 2009 Jeg kender desværre ingen hjemmesider, men du kan dog "google" hvilke.
    Og jeg mener ikke, at I skal købe der men får nogle inspirationer. F.eks. hvilken slags træ man kan bruge, hvor tyk osv.
    Vi har købt vores træstald i Tyskland, så det vil ikke rigtigt hjælpe dig.
    Men hvis du vil kigge på deres hjemmeside, så er det:
    www.sulzberger.de
    Håber du finder hvad du søger.


  • #6   10. okt 2009 hvis din far er håndværker kan i sikkert godt selv lave det, han har vel også en masse gode kontakter X)

    prøv at kigge inde på heste-nettet under debat, der er flere der viser sine staldprojekter frem.


Kommentér på:
staldbygning

Annonce