{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Problem-hest :/ - opdatering :) {{forumTopicSubject}}

Hej igen, igen smiley
Ja, jeg ved ikke hvor mange der følger med i historien om min mor og hendes forelskelse i vores "lille" nye problemhoppe, men nu skriver jeg lige en lille opdatering alligevel.

Her er tidligere tråd
(link fjernet)

Der er sket en del - bl.a. hedder hesten ikke Lacome, men Lancôme ;), er ikke 155, men 161 og hendes historie har også ændret sig en del - det kommer jeg til. Hun skulle endvidere også været kigget igennem af kiro.
Lancôme kom til Århus i går og det er indtil videre gået smertefrit. Vi nusser og hygger, hvilket hun er rigtig glad for. Trak hende også en lille tur i dag.
Hun er oprettet herinde, så I kan se hende på min profil smiley

Jeg har endvidere fået fat i en af de tidligere ejere - hende som red dressur på hende og da hun solgte hesten var hun sød og flink. Dressuren var ikke favoritten, men hun lavede ingen ballade. Hoppen bliver så solgt som følhoppe/hyggehest og det er sandsynligvis her, at hendes stejleadfærd begynder.
Den tidligere ejer bor til alt held i Århus, hvilket betyder at hun har mulighed for og lyst til at komme og hilse på hendes gamle hest og måske komme med nogle gisninger om hvad der er gået galt og hvordan det kan løses. Hun kender jo hesten langt bedre end jeg smiley
Det bliver spændende at se hvordan arbejdet med Lancôme vil skride frem.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Problem-hest :/ - opdatering :)

Annonce