{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Part/ passer {{forumTopicSubject}}

vi har ofte haft debat om pris, faciliteter osv.
Min part rider jo som sagt gratis og har 100 % frie tøjler til at ride det hun vil, dog ikke i skoven hvis Gigi ikke har sko på men ellers må hun.... vi har ridehus, 2 dressur baner og en stor springbane og en lille med nogle enkelte spring...
Min part skal IKKE lukke ud/ind, muge eller fodre...
men tænker på har i nogle krav/ regler til jeres part/ passer ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part/ passer
  • #1   29. maj 2010 min hyp har passer, og hun betaler heller ikke noget. det er pga jeg er blevet ramt af allergi og derfor ikke kan alt det som jeg kunne engang, ihvertfald ikke før vi lige får styr på min allergi/astma igen.

    hun har han som sin egen, har fået lov og oprette han her på hg. hun skal så muge ud da jeg ikke kan tåle halmen/støvet deri, men kommer jeg og ser der trænger gør jeg det da selv.
    jeg sørger for han ikke mangler noget udstyr, men vil han eks have komplet lilla/grøn/rød sæt ja så køber hun selv. hun betaler også for undervisning på ham, og hvis hun starter stævne.
    ellers sørger jeg for resten som smed forsikring osv. regler er der vel altid og har fortalt hvordan jeg syntes hesten skal passes.
    hesten virker nu glad for hende så hun gør jo nok det rigtige smiley vi er ihvertfald glade for hende


  • #2   29. maj 2010 Min bedste veninde har helpart på min hoppe..

    Mine krav er at hun rider på min måde, så min hoppe ikk bliver forvirret når jeg springer på hende..
    at hun rider hende så tit hun kan..
    Passer hende som var det hendes egen..
    Og hjælper mig når jeg har brug for det..

    Mine heste står i løsdrift uden for mit hus, så det er mere med at strø en sjældent gang imellem, og så når vinter sæsonnen er slut hjælper hun med at muge hele løsdriften..
    Og når hun så er der skal hun lige give min hoppe mad


  • #3   29. maj 2010 jeg søger så part i øjeblikket. Men mine krav vil være at parten rider og træner på samme måde som jeg, bidløst og en masse jordarbejde. Og så kræver jeg at parten skriver under på en parkontrakt. der må gerne hjælpes med udmugningen, da grunden til jeg søger part er smerter i ryggen og forbud mod ridning. Passeren vil få al den hjælp hun vil til træning, af mig. Det koster 300 . De går til ting vi mangler til hesten, så parten også får glæde af dem.

  • #4   29. maj 2010 det lyder dejligt !!!

  • #5   29. maj 2010
    Nu er jeg så parten... Eller hvad man end betegner mig som...
    Jeg må ride så meget jeg vil, har en bane helt for mig selv, stalden helt for mig selv og jeg skal ikke lave noget som helst udover at rydde op efter mig.. Samt der er en shetlænder pony jeg må lave noget fra jorden med og min søster kan ride på, en anden fjordhest også jeg kan lave noget fra jorden med.

    Og jeg betaler ingen ting.

    I love it.


  • #6   30. maj 2010 jeg har to der rider pinja en gang om ugen, de kommer ikke så tit meen ja.. de skal muge ud, blande foder og ellers ordne pinja smiley
    har selv haft part, den ene + en anden havde jeg i seks uger som min egen det var skønt smiley bagefter havde jeg ham to gange om ugen mener jeg, der betalte jeg ingenting skulle bare muge ud og blande foder smiley så fik jeg en anden part da den anden flyttede, der skulle jeg til at betale.. der skulle jeg så også muge ud og blande foder.. smiley


Kommentér på:
Part/ passer

Annonce