{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Forfangen {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg har lidt kig på en shetter til mine drenge og som hygge for min Islænder, men hende jeg har kig på og er faldet for har været forfangen 2 gange, men er helt rask nu.
Men bortset fra risikoen om at blive forfangen igen og de mindre pæne hove, er der så nogen risiko ved at købe en pony der har været forfangen?

Mvh. Xenia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forfangen
  • #1   11. sep 2010 Jeg ville personligt aldrig købe en hest der har været forfangen, der er kæmpe chance for at den bliver det igen + at den altis skal tages hensyn til med græs osv.
    Hvis den så ligepludselig står forfangen kan du også risikere at den ska stå stille meget længe for så til sidst at skulle aflives alligevel smiley


  • #2   11. sep 2010 har selv en hest der lige har været forfangen, og nej vil ikk selv købe en der har været det, for den vil altidhavelet ved at blive det igen.

  • #3   11. sep 2010 Jeg har næsten lige købt en pony til min datter som har været lettere forfangen.
    Hun passer så også fint ind i resten af vores flok som består af nøjsomme racer og mine kommer ikke på græs i mange timer og jeg vil næste år skifte imellem dem, så Emily aldrig kommer til, at gå alene.

    Jeg er ikke nervøs for det - og kunne sagtens finde på, at købe en mere af slagsen eller tilbyde opstaldning til en lign pony.



  • #4   11. sep 2010 jeg ser som sådan ikke noget problem i at købe en der har været forfangen med mindre det er en ridehest, der er nogle forebehold der skal tages ja, men overholder man dem burde det ikke give problemer.

    At ponyen har været forfangen 2 gange, hvordan kan det være? Har nuværende ejere ikke passet på efter 1.gang den var det?



  • #5   11. sep 2010 stjerneponyerne.

    det er altså bedst for en forfangen hest at få motion. min har også været forfangen to gange, men første gang har været hos tidligere ejer, som de så åbenbart ikk har sagt noget til mig om.


  • #6   11. sep 2010 ja det ved jeg godt, mente også bare at jeg aldrig ville købe en stor ridehest til mig selv som har været forfangen, en shetlænder til "børneridning" syns jeg ikke helt er det samme smiley



  • #7   11. sep 2010 stjerneponyerne:

    der jeg så uenig, for der meget større risiko for at shetlandsponyen til børneridning får det, end en stor ridehest...


  • #8   11. sep 2010 ja det kan godt være, men personligt ville jeg ikke have en konkurrencehest hvis hovben allerede var drejet....så hellere en lille pony til hyggeridning. Og ja shetlændere kan måske nemmere få det..........men tager man som sagt sine forebehold burde den ikke få det igen.

  • #9   11. sep 2010 Det er ved 2 forskellige ejere hun har været det.
    Men hun har ingenting haft de sidst 3 år.
    Men tak for jeres indput.


Kommentér på:
Forfangen

Annonce