{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ældre hest !
  • #1   21. sep 2010
    Nææ.. Ikke rigtigt... Maja er 29år og fejler ikke noget som helst... Udover at hun mangler ret mange af sine tænder og derfor skal have speciel kost..

    Også kan hun nemt tabe sig om vinteren hvis man ikke passer på - men hun kræver ikke dækken og fryser ikke rigtigt, man skal bare, når man ser hende begynde at tabe sig, lave om på fodret.


  • #3   21. sep 2010 Vi ved ikke hvor gammel Nuser er, men han har fået nogle knæk , var mager og fyldt med muk, sår og utøj, da vi fik ham.Svært at alders bedømme ham via tænderne.

  • #5   21. sep 2010 Jeg har 2 på 18 år, og de virker overhovedet ikke gamle på nogen måder, så jeg vil ikke gå og tænke på deres alder. smiley
    jeg ved de har masser af super gode år endnu, men uden tvivl så glæder jeg mig ikke til den dag hvor de ikke kan mere..


  • #6   21. sep 2010 Jeg tænker aldrig over at min hest er 20 år.. Tænker på ham som værende en frisk unghingst på 4 år. Det er virkelig sådan så alle folk siger: ''han holdet sig da som ridehest til han er mindst 30. Han springer stadig 110-130 til træning og har masser af energi til bukspring.

    Jeg kender mange heste det er 20-25 år og stadig velfungerende spring- og dressurheste. Synes det er mærkeligt at man i bøgerne kan læse sig til at hestene bliver omkring 20 år..


  • #7   21. sep 2010 *''han holder sig da som ridehest til han er mindst 30''..

  • #8   21. sep 2010 min pony bliver mindst 34 år, det har jeg bestemt, så han har lige 30 år igen.... og vore "gamle " hoppe på 16 er i super humør drøner rundt med de unge og sover liggende- også når hun har føl i maven- men ok de to sidste uger inden følbassen kom, kunne jeg godt fornemme hun syntes det var ved at være strengt.. men det er visk ikke så sært.

  • #9   21. sep 2010 Min gamle hoppe havde også de dage hvor hun bare stod og hang. Og folk kom og sagde at hun måske var syg. Jeg kendte hende dog godt nok til at vide at hun bare havde "en af de dage" - dagen efter var hun frisk som en fisk igen og drønede rundt på folden smiley

  • #10   21. sep 2010 Ja, Nuser er jo så også doven oveni, men som regel liver han op og er glad/frisk igen, han ser bare så gammel og trist ud når han står og hænger.
    Ellers er han normalt glad og altid fremme til hilsen.


Kommentér på:
Ældre hest !

Annonce