{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.720 visninger | Oprettet:

Jeg vil dælme være beslagsmed! {{forumTopicSubject}}

Godaften HG

Igennem årene som hestepige har mine tanker ofte strejfet omkring jeg ville være beslagssmed, tror første gang var da jeg var 11-12 år.. Nu har jeg så igen igen igen, overvejet det.. Og ved i hvad??

NU skal det sq være!! Jeg har fået undersøgt hvordan og hvorledes med skole og praktik, og heldigvis skal jeg ikke på skole på Sjælland mere end 5 uger ad 2 omgange og så 3 uger ad 3 omgange på de 4 år

Min rigtig gode veninde der bor i Roskilde, har sagt jeg gerne må bo hos hende, når jeg er på skole derovre

Grundforløbet kan jeg gudskelov tage i Kolding på Hansenberg og så skal jeg have fundet en smed, der kan tage et stk kvindelig lærling ind, hvilket nok er en del lettere sagt end gjort

Jeg er færdig som SSH til sommer, men får jeg muligheden for en læreplads inden, springer jeg til!!

Det føles bare SÅ fedt at noget man har drømt om i mange år, faktisk er en mulighed nu og at jeg føler mig overbevist om at det er den vej jeg skal... Ved det er hårdt for ens krop, men forholdsreglerne omkring dette tager jeg selvfølgelig

Måtte bare UD med dette, beslutningen er taget idag efter jeg fandt ud af det kunne lade sig gøre, selvom jeg bor i Midtjylland

Og så kan jeg jo håbe en læreplads ikke lader vente på sig alt for længe!!!



Såååååå hold dig ikke tilbage, hvis du tilfældigvis kender til en smed som har kvindelige lærlinge og måske endda en der er færdig i den nærmeste fremtid, her i Jydeland! =)




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil dælme være beslagsmed!
Kommentér på:
Jeg vil dælme være beslagsmed!

Annonce