{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.244 visninger | Oprettet:

Jobansøgning {{forumTopicSubject}}

Hej..,

Jeg skal til at skrive ansøgninger til job som handicap hjælper, men har svært ved at få skrevet den "perfekte" ansøgning og håber på at kunne finde hjælp her ;-))

Er der en der kan hjælpe med nogle godter eller som har en god ansøgning liggende som jeg kan bruge til inspiration - Håber meget! ;-))

Tak..!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jobansøgning
  • #1   9. apr 2011 Ansøgning til stillingen som …...
    Hej …...

    I øjeblikket er jeg beskæftiget med ….. jeg søger jobbet hos dig/jer/stedet fordi …... Af mig kan i forvente …..

    Om mig:
    Jeg er … åri, og bor i ….. og …...
    Som person er jeg (eksempler:) udadvendt, humoristisk, kreativ, problemløsende og har nemt ved at komme i kontakt med andre mennesker. (Beskriv hvilke kompetencer du har der gør, at du ville være perfekt til jobbet.

    Tidligere beskæftigelser:
    Skriv de relevante ting, du har lavet, som ville gavne dig i det nye job, og skriv gerne de kompetencer du har erhvervet, f.eks. selvstændighed, ansvarsbevidst, serviceminded osv osv.

    Jeg glæder mig til at høre fra jer!

    Med venlige hilsner …....

    Tlf: ….....
    Email: …......

    (Vedlæg et overskueligt og simpelt CV)


  • #2   9. apr 2011 Brug en spændende overskrift - lad være med at skrive at du søger stillingen som det og det, det kan stå i din header.

    Jeg havde til en ansøgning en overskrift som denne: "Det tager kun 5 minutter at læse denne ansøgning, men i kan få et par ekstra flittige hænder ud af det", (denne gav pote - jeg fik jobbet smiley ).
    Lad desuden være med at skrive basis oplysninger som alder, bopæl, civilstatus og nuværende arbejdsplads i din ansøgning! Det kan de se i dit CV.
    Det er spild af plads, plads som du kan bruge til at fortælle mere relevant ting. Jeg har fornyligt fået nyt job, du kan sige til hvis du vil se ansøgningen til dette job - så sender jeg den gerne til dig smiley


  • #3   9. apr 2011 husk også at skene mellem CV og ansøgning


  • #4   9. apr 2011 Hov forresten - inden du sender en ansøgning afsted, så er det en rigtig god idé at ringe ud til dem og spørge lidt mere ind til stillingen og firmaet. Hvis ikke du helt har mod på dette, kan du alternativt ringe til dem efter ansøgningen er sendt, for at følge op på den smiley

    Tro mig - det giver virkelig pote! smiley


  • #5   9. apr 2011 www.tekstmaskinen.dk

  • #6   9. apr 2011 Tak for alle svar ;-)) Der er noget godt imellem jeg vil benytte mig af!

Kommentér på:
Jobansøgning

Annonce