{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Hjælp til køb af dressursadel {{forumTopicSubject}}

Vil gerne høre hvilken dressursadel du harog hvad der er godt/dårligt ved den?

Skal nemlig ud og købe en ny til min største hest, og ved virkelig ikke hvad for en jeg skal vælge. Har overvejet en Isabell Werth.
Den skal nok være rimelig dyb og med god knæstøtte da jeg døjer med 0ndt i knæene når jeg rider smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til køb af dressursadel
  • #1   29. jun 2006 Hejsa.

    Jeg har en Bates Austrelia, den er jeg rigtig glad for. ! det er i læder, og med udskiftelige knæpuder. Jeg har fået nogle som er stører end dem jeg fik med den. Den har ikke et helt vild dybt sæde, men det mærker man ikke. Den ligger kanon på min hest, såderfor sidder man rigtig godt i den. smiley

    Den kan anbefales. !


  • #2   29. jun 2006 Jeg har en Trainer's Mariel.
    Den er super skøn at ride i. Dybt, blødt sæde og store bløde knæpuder. Man sidder bare godt...
    Og så er den såmæn ikke så dyr, ca 7000 kr som ny. Jeg købte min let brugt for 4000 kr incl udstyr.


  • #3   29. jun 2006 Windsor green line..

    En rigtig rigtig dejlig sadel !


  • #4   29. jun 2006 hej jeg har også en Bates Austrelia de er rigtig gode

  • #5   29. jun 2006 men alle dem som vi sidder og anbefaler, er jo bare nogle vi rigtig godt kan lide. og indtil nu, er det ene forskellige. Det er ikke ensbetydende med at du kan lide og ride i dem. Jeg ville anbefale at du fik en saddelmager ud til din hest, hvor i prøvede nogle forskellige sadler.

    Da jeg fik min, var jeg inde i butikken, hvor jeg fandt denne. Jeg lånte den med hjem (fordi den var brugt da jeg købte den) Nogle dage efter, hvor jeg havde redet med den, og faktisk godt kunne lide at ride i den, tog jeg min hest med ud til ham ude i butikken. Der sagde ham at den ikke kunne ligge bedere. Så det blev den.

    Jeg døjer også med mine knæ, men har aldrig haft problemer mens jeg har redet.


  • #6   29. jun 2006 Jeg har en Kieffer Lech DL - og den er jeg super glad for - ligger perfekt på hesten.

  • #7   29. jun 2006 *han

  • #8   29. jun 2006 Det kommer jo os an på hvor meget støtte du vil ha..
    Jeg har selv brug for rigelig med støtte, så jeg har en Kieffer action..
    Jeg holder med Rikke..


  • #9   29. jun 2006 Jeg kan kun anbefale en stübben sadel . De er super gode at sidde i , og holder rigtig godt ! Men de er jo ikke med så dybt sæde , så ved ik om det ku blive et problem for dig , med knæene . Men når man li vænner sig til det , kan man ik ride i andet . Det kan jeg i hvertfald ikk . Jeg har selv en stübben juventus springsadel , og har også haft en stübben tristan dressur sadel (en med ekstra stor knæstøtte) Det var bare en super sadel . Sådan en kan jeg stærkt anbefale !

Kommentér på:
Hjælp til køb af dressursadel

Annonce