{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Evt gjordkrampe? {{forumTopicSubject}}

Havde en lidt mystisk oplevelse med min hest igår ..

hun er aldrig decideret glad når man spænder gjord, men har hun noget andet at lave, er hun heller aldrig sur. Jeg spænder den altid gradvist. eller kan hun godt vende sig og kigge lidt ondt på mig smiley

Igår skulle vi så ride med en anden sadel. Hun har gået med den før, og den passer hende. Jeg fik spændt gjorden lidt for lidt, da vi stod på staldgangen, og spændte jo derfor lidt mere da jeg kom ud til banen. Hun var lidt gal på mig, men begyndte bare at gå fremad .. Da jeg så stiger op, når jeg kun lige at sætte mig i sadlen før fanden tager ved hesten, og hun går helt i rodeohopsa. Stopper i et halvt sekund hvor jeg så tænker : ''Nå, hun skulle nok bare lige more sig lidt'', men hun begynder så igen. Til sidst stiger jeg af, eller var jeg blevet smidt af. jeg spænder gjorden et enkelt hul ned, og trækker en runde med hende. Derefter sætter jeg mig op, og hun går som hun plejer.

Kan det evt have været gjordkrampe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Evt gjordkrampe?
  • #1   15. sep 2011 Jeg har tit oplevet at heste gjore sådan, enten fordi at de har gjordkramper, som du siger, eller fordi deres pels, hud og fedt ligger i folder og niver, under gjorden. Nogle enkelte gange har det også været sadlen der har været problemet. Enten at den ikke passer, eller lige er blevet lagt forkert...

Kommentér på:
Evt gjordkrampe?

Annonce