{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.569 visninger | Oprettet:

når man bliver snydt {{forumTopicSubject}}

hej alle JA så blev jeg snydt for første gang herinde, jeg har købt noget udstyr kun for 325 men det er jo også penge, sælger svarre ikke på mine beskeder og hun sletter når jeg skriver på hendes annonce hvordan kan jeg advare andre mod hende da hun har en del tilsalg mvh heidi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når man bliver snydt
  • #1   15. dec 2011 Du kan skrive til personen at hun vil blive politi anmeldt. Og så meld hende til politiet og skriv til en hjælpe admin at hun snyder.

  • #2   15. dec 2011 Politianmeldelse og henvendelse til admin herinde...

  • #3   15. dec 2011 tak det vil jeg gøre med det samme

  • #4   15. dec 2011 Spørg din bank om det er muligt at trække pengene tilbage, og om de kan se ejer af konto du har sendt penge til..

  • #5   15. dec 2011 hej jeg satte pengene direkte ind på hendes konto så hun kunne sende pakken med det samme da det bla var transport gemasher og jeg har en hest som skal hjem fra ansager dyrhospital det er også derfor jeg gør så meget ud af det mvh heidi

  • #6   15. dec 2011 Lige netop derfor jeg ikke køber brugte ting - kun hvis jeg selv har mulighed for at hente det, eller hvis det er nolge jeg kender, vil simpelhen ikke risikere at blive snydt, med alt det snyderi...

    - Men held og lykke med det smiley


  • #7   15. dec 2011 jeg har købt mange brugte ting og jeg er aldrig blevet snydt før og det kan da godt være at jeg har været naiv og jeg ved da også at det er min egen skyld men nu må vi se hvordan det hele ender for gud hvor jeg bare ikke gidder at være en der ikke tror på det folk siger mvh heidi

  • #8   16. dec 2011 du kan ikke gør en dyt herinde,, herinde er alle snyder og svindler fredet i klasse A. jeg er selv blevet taget v R.... flere gange og hver gang trækker ADmin bare på skuldren, mange har forslået et point system eller bare noget med karakter givning i stil med qxl men nej intet vil de... det eneste du kan gøre er at gå ind i privat beskeder på dem som er intresser i at købe noget v snyder og fortælle om din oplevelse til dem, derefter er det jo op til dem selv om de vil handle med vedkommene.

  • #9   16. dec 2011 tak for alle jeres svar nu har jeg da fået fat i sælger og ind til videre er pakken blevet væk og den vil nok blive sendt tilbage til hende ifølge posthuset og jeg har bedt om at få mine penge tilbage og dem vil jeg få engang i næst uge da hun desværre ikke har dem nu så der er da håb om at det ordner sig mvh heidi

  • #10   16. dec 2011 De brugere der er bevis for har snydt, eller har snydt folk flere gange (tænker admin må få nogle henvendelser omkring hvem der snyder), også skulle disse bare blokeres mht. at oprette markedsannoncer.

Kommentér på:
når man bliver snydt

Annonce