{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

En lille solskinshistorie. :D {{forumTopicSubject}}

I går skulle jeg ringe til min ponys gamle gamle, da jeg ikke ved hvis navn han står registeret i. Jeg kan og må ikke få det oplyst af landcenteret for heste, men jeg må godt gætte mig til hvem det kan være.

Hun mente dog ikke hun står som ejer.
Men hun fortalte en masse om ham, blandt andet:
At hende og hendes mand købte ham på marked som en/et forsømt lille føl/åring. De købte ham og fodrede ham op.
De havde samtidig en DV hoppe som skulle ifoles med en hingst fra Blue Hors, men det mislykkes flere gange, så de valgte at sætte denne hoppe på sommergræs med alle deres andre heste, der var pingo så en af dem. Han var jo selvfølgelig hingst, og han bedækkede så denne kære DV hoppe, så hun fik et smukt lille broget hoppe føl.
Pingo kom i tilridning og sat til salg. - Han blev solgt i 2005 , hvor han blev solgt til hende jeg købte ham af.
Hun havde ham i 3 år, hvor jeg så købte ham i 2008 og han får så lov at blive ved mig til han ikke kan mere. smiley

Hans gamle gamle ejer var glad for at høre han havde det godt, og jeg vil få sendt nogle billeder af ham fra de første 5 år i hans liv smiley og vidst nok også af det hoppeføl han lavede.
Han går som vallak den dag i dag, men nogle gange kan man godt mærke han blev kastreret lidt sent smiley

Men dejlig er han nu, og de synes han var fantastisk og det synes jeg jo også.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille solskinshistorie. :D
Kommentér på:
En lille solskinshistorie. :D

Annonce