{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Foder til vedligehold {{forumTopicSubject}}

Mine to ponyer (araberblanding på 146 cm og blanding på 115 cm) er i vedligehold og går bare rundt på folden. Her om sommeren har de bare fået lidt græs, hø og mineraler/vitaminer, og det har fungeret fint mht. energi og huld. Men tænker så, om det også er nok til vinteren? De må ikke få for meget energi (særligt ikke araberblandingen, da han står med en seneskade) og for meget sukkerholdig og fedende foder skal de heller ikke have. Jeg vil egentlig helst kun fodre med grovfoder, og vi har også en hel del friskt hø liggende, men synes bare, at der efterhånden også er så mange andre grovfoderprodukter på markedet, så bliver lidt tvivl om, hvad der er det bedste. Jeg vil desuden også gerne sikre dem et generelt godt immunsystem og god tarmflora (særligt den lille kan godt have lidt vrøvl med dette), og tænkte derfor på at supplere med lidt mash. Vil mene det burde være ok, men vil stadig gerne høre, hvad I fodrer jeres vedligeholdsheste med, hvad ikke kan anbefale og hvad i ikke kan anbefale smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til vedligehold
Kommentér på:
Foder til vedligehold

Annonce