{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

min stakkels ponY!! {{forumTopicSubject}}

igår da jeg var til stævne.. (som gik af lort til!) Stella var frisk nok i første klasse.. sku starte 2 dressur klasser efter hinanden. og i anden var hun meget træt og ville ikke frem og det var en dårlig dommer.. stella blev så kørt hjem og jeg kom selv hjem ca. 6 timer senere.. nogen af pigerne havde haft ringet og sagt stella ikke havde det godt.. lage sig ned rejste sig op og lage sig ned igen. jeg kom hjem og tog hende ind i sin boks meg masser af hø og halm.. så begyndte hun igen.. var meget urolig spiste ikke meget af sin halm og kiggede på sin mave.. vi gik så med hende i en halv time. men det blev være og være til sidt måtte vi have dyrlæge lørdag aften ved 9-taide.. hun havde simpelthen fået forstopelse i hele tyk tarmen... snøft for den lille stella.. hun sagde hun skulle ikke stå på noget og ikke måtte få noget mad kun en lille smule hø.. hun havde fået noget smerte stillende og 3 liter olie.. vi skulle gå med hende i en time og kigge ned til hende kl 12 og kl 2 og kl 4 og kl 8 om natten!! og hun står 3,5 kilometer fra mig.. men hun har det lidt bedre nu!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min stakkels ponY!!
Kommentér på:
min stakkels ponY!!

Annonce