{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Tag et kig i Billedbladet! {{forumTopicSubject}}

Det er nemlig rigtigt, på side 43... Der er en artikel om min søster som fik en ny nyre af min stedfar. Måske kan i finde mig;)
Og i aften på kanal 4 kl.20:55 kommer hun (og da også mig) i rapportagen og det hedder "Mit liv, din nyre. Så se med derude.
Og måske kan I, i fremtiden tage stillingen til om i vil være organdonere, for det redder mange liv. Min stedfar har reddet min søster.

Ja, det var skam bare det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tag et kig i Billedbladet!
  • #2   2. nov 2006 Har set sdan noget før, hvor der var nogen der gav deres mand, svigerdatter, og ven en nyre, tror os det var på kanal 4, men er ik sikker.

  • #3   2. nov 2006 Merle Og Spunk Team HoppeLop ,
    Det bliver alt sammen forklaret i Rapportagen i aften.
    Men det er fordi hun havde en nyresygdom som de ikke kunne kurerer medicinsk og tilsidst var hendes nyreprocent kun på 15% og det er meget, meget lidt. Og så fik hun en ny nyre af min stedfar.


  • #4   2. nov 2006 Jeg vil også gerne være donor med enkelte ting jeg ikke vil donere hud(skælsygdom) øjne måske ellers resten hvis ikke det at jeg tager medicin giver problemer da jeg efter en hesteulykke fik gjort min ryg mere skev + dropfods lign problemer(bærer skinne)

  • #6   2. nov 2006 Til: Merle Og Spunk Team HoppeLop ,
    Min søster er 14 år.

    Og til AS - Storesøster HG
    Det kan jeg sagtens forstå. Jeg mener bare at generelt tager folk bare ikke stilling til det, og de gør det ikke i ond mening, men man tænker simpelthen ikke på det. Men nu hvor hele min familie har været i dette forløb, vil vi alle være organdonere og det er nemlig fordi man finder ud af, hvor meget det betyder...
    Og min søster har en meget specielt forhold til min stedfar nu;) Han er nærmest blevet hendes rigtige "far"...


  • #7   2. nov 2006 Pokkers god gerning! (:

  • #8   2. nov 2006 Tusind tak alle sammen.
    Han elsker os rigtig meget ham Ole der (stedfar) smiley
    Og det er kun gengældt!
    Det har været nogle hårde år ja, men nu kan vi endelig se rigtig fremad og fremtiden ser lys ud;)


Kommentér på:
Tag et kig i Billedbladet!

Annonce