{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Står i et dilemma {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.:)
Jeg stor i et stort dilemma, om jeg skal videre i min dressur. Jeg har en fjordhest lige nu, og hende elsker jeg rigtig højt! Jeg har opnået rigtig mange ting med hende, og vi har et stærkt bånd. Cirkeline elsker når jeg kommer, og for altid et 'vrinsk'.
Vi arbejder godt sammen, og jeg fornemmer jeg godt kan komme videre på hende,.... MEN! Hun er 141 i stg og jeg er 170 og 13 år (14 26.januar), og jeg ser meget stor ud på hende, men vi passer rigtig godt sammen.
Jeg har sagt til min mor at jeg skal have en anden hest, efter min konfirmation (skal konfirmeres 2014), og det var hun okay med. Det skal lige siges at min mor elsker Cirkeline lige så meget som jeg gør.!
Men jeg tænker så meget hele tiden på, at jeg rigtig gerne ud og starte stævne, og det kan jeg ikke med Cirkeline da jeg ikke føler mig klar på hende. Fordi der er mange ting der mangler endnu! Og jeg vil rigtig gerne videre i min ridning.

Så jeg vil gerne høre jeres mening! Synes i skal jeg snakke med mor om at få mig en hest nu her. Eller synes i jeg skal vente til efter min konfirmation?
Fordi jeg vil jo også rigtig gerne have Cirkeline i al den tid jeg kan have hende, da hun er min anden hest i min liv.

Tak på forhånd, og tak fordi i gad og læse så langt et stykke smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Står i et dilemma
  • #1   21. dec 2012 Er det meningen at Cirkeline skal sælges, når du skal ha en anden hest?

  • #2   21. dec 2012 Ja smiley

  • #3   21. dec 2012 tja, hvad med at kaste dig ud i nogle små stævner? evt. fjordhestestævner smiley hvis du er glad for din pony, så synes jeg du skal beholde den... men man behøver jo ikke ride stævner :O)

  • #4   21. dec 2012 Åh gud du er ca 10 cm højere end mig og jeg er snart 16 O:



  • #6   21. dec 2012 Når du allerede er så høj, syntes jeg du skal springe til hest når du skal skifte din pony ud, en fjordhest er kræftig i forenkle til sportsponyer, så du få nok svært ved at finde en sports pony der passer (det er jo tros alt kun 7cm højere en nu pony kan være)

    Jeg kan godt forstå du gerne vil vidre, men ponytiden er bare helt speciel, så beholdn din pony så længe ud kan, vil jeg forestå.
    Jeg skiftede fra pony til hest da jeg faldt for aldres grænsen, og jeg kan stadig godt savne ponytiden smiley


  • #7   21. dec 2012 Altså jeg har haft fjordhest det var min "starts" pony smiley og vi havde det også super sammen men vi kunne heller ikke starte stævner og hun var ikke lærenem og hun var lige på grænsen til gammel smiley så jeg valgte at sætte hende tl salg med blødene hjerte! for jeg ville vidre jeg er så springrytter og ville gerne vidre i min springning og det kom jeg! fandt et super hjem til min prinsesse og fik mig en ny hest! smiley syntes du selv skal bestemme hvad du vil gøre for jeg ved jo ikke hvor meget du holder af din hest smiley men det var det jeg gjorde smiley

  • #8   21. dec 2012 Mange tak alle sammen :)! Der er stævne på min rideskolen her i starten af januar, både spring og dressur:) tror hellere jeg må af med min frygt. Cirkeline er spring pony. smiley Men mange tak, det hjalp:)

    Sarah: Jeg venter til efter min konfirmation smiley ... Mange tak Sarah:)

    Og mange tak til jer andre ogs!


  • #9   21. dec 2012 PS: Jeg får også undervisning smiley og det går fint. Altså det der mangler, er nogle små ting. Hun går fint. Hun skal bare lære og blive nede når jeg laver overgange. Men det er også snart på plads
    Men det jeg mener, er at jeg kan meget mere, end Cirkeline kan, og jeg vil gerne vise det frem. Og det kan jeg ikke på Cirkeline. Men self jeg har godt af at lære fra mig :), og Cirkeline har godt af at lære smiley


  • #10   21. dec 2012 Syntes jeg er rigtig fornuftigt smiley

Kommentér på:
Står i et dilemma

Annonce