{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldnings priser?
  • #2   18. mar 2013 Hvad giver I for opstaldning af jeres hest?
    -Jeg betaler 1400 Kr
    Hvad er det inkl?
    -Boks, træpiller, wrap, vitaminer, foldtid
    Hvor i landet?
    -Vestsjælland
    Privat eller rideskole?
    -Privat
    Faciliteter?
    -Ridehus, Ridebane
    Synes i prisen er fair?
    -Ja

    Håber du kan bruge svarene smiley



  • #3   18. mar 2013 -Hvad giver I for opstaldning af jeres hest? 2285
    -Hvad er det inkl? alt:) Skal dog selv lukke ind 4gange om måneden
    -Hvor i landet? Viborg, Midtjylland
    -Privat eller rideskole? privat hestepension
    -Faciliteter? ridebaner (Ridehal 20*40 og udendørs dressurbane 20*60) rotunde og lille skov + meget mere:)
    -Synes i prisen er fair? Tjja man får meget til prisen men synes måske det er lidt meget;) Dog betaler mine forældre:)


  • #4   18. mar 2013 2370 kr pr mdr

    strøelse
    wrap
    foder
    udmugning
    2 dressur fælles timer om ugen
    1 spring time

    Det er i Billund

    Det er en rideskole

    Det med med en 20*70 hel
    en 20 * 40 hal
    en stor boks
    3-4 gode udendørs dressurbaner ( mener jeg måske flere)
    2 store spring baner hvis ikke 3, kan ikke huske det, rider jo ikke ude pt. og har kun stået der i vinter
    Masser til at undervise,
    Voltige hold
    Gode sadelskabe, gode vaskepladser, og masser af plads i stalden, mulighed for at opbevare bigballer hø. og der er skov meget tæt på


    Vi skal selv lukke ud ellers så koster det ekstra, men der er mulighed for heldags fold, og det synes jeg er fin

    Ja vældig fair, ville dog gerne have haft udlukning med, indlukning kan vi nemmere. men vi har fået det til at fungere alligevel


  • #5   18. mar 2013 Vi tager 1200 vinter- 600 sommer

    Ridehal (Halkort koster 200 pr. mrd, eller 300 i det andet)
    Egen ridebane (Gratis/intet halkort)
    Boks
    Fri hø/halm/græs

    -Altså, vi har alt inklusiv pånær foder, og så er det ellers en selvpasningsstald (andet kan aftales.


  • #6   18. mar 2013 Lidt udenfor Aalborg/ i Støvring

  • #7   18. mar 2013 Gad ikke skrive alt ind men her kan faciliteter og hvad der er inkl. ses:
    http://www.egelund-hestepension.dk/


  • #8   18. mar 2013 600 kr om måneden med hø, strøelse, boks, foder, udmugning, ind + udluk.
    Der er dsv kun en udendørs ridebane, men det kan jeg godt leve med så længe Sheriff har det godt! smiley
    - Det ligger i Enslev, og er et privatsted smiley


  • #9   18. mar 2013 Hvad giver I for opstaldning af jeres hest?
    800 kr
    Hvad er det inkl?
    Alt undtaget foder
    Hvor i landet?
    Assens, fyn
    Privat eller rideskole?
    Privat
    Faciliteter?
    Ridebane
    Synes i prisen er fair?
    Nej, synes det er alt for dyrt, i forhold til at ridebanen er lort og hun er ikke den bedste til at holde orden. Men et plus er den lækker natur (5-10 til strand og 3 min til skov)


  • #11   18. mar 2013 Det første sted:

    Hvad giver I for opstaldning af jeres hest?
    - 1250
    Hvad er det inkl?
    - Intet
    Hvor i landet?
    - Vestsjælland
    Privat eller rideskole?
    - Privat
    Faciliteter?
    - Ridehus, udendørs ridebane og tæt på skov
    Synes i prisen er fair?
    - Ja det er den vel

    Det andet sted:

    Hvad giver I for opstaldning af jeres hest?
    - 800
    Hvad er det inkl?
    - wrap, ind og udluk i hverdagene. Skriftes til weekenderne
    Hvor i landet?
    - Vestsjælland
    Privat eller rideskole?
    - Privat
    Faciliteter?
    - udendørs ridebane
    Synes i prisen er fair?
    - Ja det synes jeg


  • #12   18. mar 2013 1. Der hvor min står giver jeg 1000 kr. I måneden. 2. Det er inkl. Hø, halm, havre, ind og udlukning. 3. Det i er i Vejen. 4. Det er privat opstaldning med 8 bokse. 5. Der er ridebane, skov lige ved døren, ridehus ca. 1 km. Væk, masser af foldtid og store bokse. 6. Ja synes helt sikkert prisen er fair. smiley

  • #13   18. mar 2013 Vi har også skov ligetil døren, og ligger imellem to rideskoler, som der kan rides over til REB og NR

  • #15   18. mar 2013 Jeg giver 1000 kr for mit føl i løsdrift incl alt, de passer hende som deres egen smiley simpelthen så fantastisk smiley
    Der er ridebane og skov og er på sydsjælland.. Og ja det er bestemt fair pris


  • #16   18. mar 2013 Simone hvordan kan du syntes at 800 er dyrt, når det er alt incl? (jaja ved godt det var minus foder) Syntes egentlig det lyder billigt, også selvom faciliteterne måske ikke er de bedste.


    Hvad giver I for opstaldning af jeres hest?
    2200
    Hvad er det inkl?
    Alt incl. foder, wrap, træpiller, daglig mugning, ind/ud lukning, ja alt er incl, og ingen vagter. Eneste man skel er at hvis der er klatter i boksen skal disse tages, hvilket jo typisk er efter indluk, eller hvis der når at komme noget, hvis man lige sætter sin hest i boksen lidt.
    Hvor i landet?
    Ringsted, Midtsjælland
    Privat eller rideskole?
    Alså der er rideskole tilknyttet stedet, men privatstalden ligger på en side af vejen, og rideskolestalden på den anden side af vejen.
    Faciliteter?
    20*40 ridehus, 20*60 ridehus, 20*40 ridebane, 2 x 20*60 ridebane. Stor græsspringbane, rideklub tilknyttet, så massere at stævne muligheder i løbet af året. Fast underviser tilknyttet. Vaskeplads. Sadelskab, i opvarmet sadelrum.
    Synes i prisen er fair?
    Ja det syntes jeg.


  • #17   18. mar 2013 Jeg giver 3010 kr./mdr, på rideskole, Morsø Rideklub
    Dette er inkl. foder, halm, udmugning, strøgning hver dag, fodring 3 gange dagligt, 6-7 kg. hø til nat (giver dog selv ekstra foder og hø ved siden af), 4 undervisningstimer på hold pr. uge ved berider og/eller elev.
    Har fire 20x60 udendørsbaner, to 20x40 baner, to springbaner, græsfolde og løbefolde. smiley


  • #18   18. mar 2013 Og udlukning på fold med pålægning af gamacher og klokker smiley Lukker selv ind, så hun kan gå ude det meste af dagen.

  • #19   18. mar 2013 I randers området koster en fuldpas på ridecenter 2200-2400 kr..

  • #20   18. mar 2013 Synes da virkelig mange af jer, er nogle heldige kartofler! Her i nordsjælland er det pisse dyrt!

    Det ene sted:

    Hvad giver I for opstaldning af jeres hest? mellem 3400-3600
    Hvad er det inkl?
    Alt inkl. borset fra ind/udlukning i weekenden.
    Hvor i landet?
    Norsjælland.
    Privat eller rideskole?
    Rideskole
    Faciliteter?
    20x40 ridehus, 20x60 ridebane, 40x60 springbane, folde, sygefolde og sommerfold, solarie, vaskeplads.
    Synes i prisen er fair?
    Nej, alt for dyrt!

    Det andet sted:

    Hvad giver I for opstaldning af jeres hest? 2100 kr.
    Hvad er det inkl?
    Inkl. wrap af libitum, havre af libitum, strøelse, udlukning, foderautomater
    Hvor i landet?
    Nordsjælland
    Privat eller rideskole?
    Privat
    Faciliteter?
    20x60 ridebane, 20x30 ridebane, 15x30 ridehus, store folde, sygefold, græsfolde og KÆMPE sommerfold, vaskeplads.
    Synes i prisen er fair?
    Lidt smådyrt, men fair i betragtning af områdets andre priser smiley

    De to ovenstående opstaldningssteder, stod jeg på da jeg havde hest. Det første sted stod jeg i meget kort tid, da fuldpas ikke var mig, men prøvede det pga. skolen tog meget tid, og jeg derved kunne få mere tid til hesten, hvis den stod på fuldpas.

    Det andet sted var fantastisk! Virkelig et paradis for heste, med lang foldtid, dejligt staldmiljø mv.


  • #21   18. mar 2013 Brønderslev Rideklub,
    2300,-
    Incl undervisning, wrap, foder, ind og udlukning i hverdagene, spåner.
    2x 20*60 ride huse.
    Store rummelige bokse.
    Helt ny stald.
    2x 20*60 udendørs dressur baner
    2x spring baner.
    Proff undervisning.
    Med meget andet jeg ikke gider skrive lige nu smiley

    Super dejligt sted med en masse søde mennesker!
    I Nordjylland


  • #22   18. mar 2013 Hvad giver I for opstaldning af jeres hest?
    1500 ,-
    Hvad er det inkl?
    Det er inkl. foder, hø (alt hvad hesten kan spise), fodring, udluk samt indluk. Dog er der en af dagene hvor man skal lukke ind.
    Hvor i landet?
    Det er i Århus N
    Privat eller rideskole?
    Privat
    Faciliteter?
    Der er solarie, vaskeplads, 20*37 ridehal, 20*60 ridebane, springfaciliteter og store folde.
    Synes i prisen er fair?
    Ja, bestemt. Har kigget på forskellige steder. I forhold til at jeg bor under 10 min fra centrum af Århus (i bil), så kan jeg cykle derud på et kvarter. Dog går der ike nogen busser derud. Men hvis det ikke er længere, så er det ikke slemt smiley


  • #23   18. mar 2013 Hvad giver I for opstaldning af jeres hest? 3400
    Hvad er det inkl? Ind og udlukning alle ugens 7 dage + mugning i hverdage, størrelse, mad osv., foderautomater, nye stalde
    Hvor i landet? Nordsjælland
    Privat eller rideskole? rideskole/ridecenter
    Faciliteter? 2x 20*60 ridehus (spejl på hele kortsiden i det ene), 1x 20*40 ridehus, 4 udendørsbaner, 5 min til skov, skridtmaskine, store gode tørre folde, vaskeplads i stalden med varmt og koldt vand, solarium
    Synes i prisen er fair? Ja i forhold til faciliteten og, hvad man får for pengene.




Kommentér på:
Opstaldnings priser?

Annonce