{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Er mine krav til part for store? {{forumTopicSubject}}

Åh gud, nu har jeg søgt part i omkring 1år - uden held.

NORDJYLLAND - Pige søger part
Søger en pony/hest jeg kan hygge med og ride.
Jeg behøves ikke at ride den, hvis det ikke ønskes af partens ejer.
Jeg er ca 160 høj og 13år.
Jeg har ikke de helt store krav.
Der må meget gerne være busforbindelse fra Aalborg, vil max sidde i en bus i 40 minutter og gå max 2km efter bussen.
Må helst ikke koste over 250kr om måneden, men det skader ikke så meget hvis det er lidt mere smiley

Er mine krav for store?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er mine krav til part for store?
  • #1   2. jun 2013 Det vil jeg bestemt ikke mene de er, men måske er der bare ikke rigtig nogen der søger en part til sin pony/hest i Alborg;) Måske er prisen lidt lav:)

  • #2   2. jun 2013 Du kommer nok ikke så langt med prisen.

  • #3   2. jun 2013 Kailie - tror du mener lidt for lidt. ;=)

    Jeg har ikke erfaringer med parter eller noget, men umiddelbart mener jeg at have set sådan noget koste omkring 400 kr om måneden, så det er nok der, det ligger.


  • #4   2. jun 2013 Generelt har du ikke for store krav nej.
    Jeg har selv søgt - og søger stadig - part til min hoppe, og det eneste der for mig trækker ned, er din alder, og sådan er der desværre flere der har det.


  • #5   2. jun 2013 når du skriver at du ikke en gang behøver at ride synes jeg at det er mærkeligt at du ikke har fundet noget endnu.. synes du skal prøve at sætte opslag op forskellige steder i byen, på rideskoler osv, så skal der nok komme noget smiley

  • #6   2. jun 2013 250 kr. max er passende, hvis hesten ikke må rides.
    En skam du ikke bor tættere på Løgstør - Vi får snart to shetlændere hjem der gerne vil have en legekammerat.


  • #7   2. jun 2013 Som jeg forstår det søger hun en hest/pony hun kan hygge med
    Men nej kravene er ikke store


  • #8   2. jun 2013 Jeg tror din alder har stor betydning

  • #9   2. jun 2013 Min hest får en part på 13 år. Dog kender jeg hende også. Umiddelbart synes jeg prisen er for lav. Men jeg ved ikke??

    Jeg havde ikke noget imod at lade dig prøve min hest, for at se hvordan det ser ud, men bor i Randers og har allerede en part til min hoppe.. Såh ja.. smiley


  • #10   2. jun 2013 Smut - det er da en fjollet holdning at have. Må jeg spørge, hvad årsagen er?

    Man kan som 13-årig sagtens være ansvarlig og håndtere en hest. Jeg selv kom da på landsholdet der og flyttede alene til udlandet for at ride bare et år senere - og da jeg red mit første EM som 15-årig, havde jeg tre piger på hhv. 11, 13 og 19 til at hjælpe mig med at gøre ponyerne klar og ride dem, der ikke var med til stævne. De to yngste piger var klart de mest ansvarlige i håndteringen og ridningen af mine heste, idet de så mig som en større autoritet og ikke tænkte på egne ambitioner på samme vis som den 19-årige gjorde - og ikke udnyttede kombinationen af min tillid og det at have så gode heste til 'rådighed'.

    Synes det med alder som et negativt træk er komplet ubegrundet i flere henseender :=).


  • #11   2. jun 2013 Hvis jeg var bedre til at ride, så havde jeg intet imod, hvis prisen var 500kr...


  • #14   2. jun 2013 Caroline: I mit tilfælde har jeg krav til alderen, fordi jeg har en stejlehest. Jeg føler ikke at de 13 årige jeg har mødt, har haft nok forståelse for hvilke konsekvenser det kan få, hvis de ikke forstår at håndtere en stejlehest optimalt. Derud over, så ønsker jeg ikke at stå med forældre til en 13 årig der er kommet slemt slemt til skade med min hest. Jeg vil have en pige der er gammel nok til at forstå de risici der er ved at håndtere min hest, og en pige der selv kan vurdere om det er værd at udsætte sig selv for de risici - og det mener jeg ikke at en 13 årig kan smiley

    Fair nok du synes det er fjollet.


  • #16   2. jun 2013 Da jeg søgte part til min gamle hest, stillede jeg ikke så mange krav, men en anden gang vil jeg have en min. alder, for jeg fik mange opkald fra 12-13 årige piger, der ikke nok med, at de ikke engang havde snakket med deres forældre om det, så boede mange af dem også på sjælland, og min hest stod i midtjylland :s Lod så en 14 årig have part, men min hest var en alt for stor mundfuld for hende, så vi måtte stoppe fordi hun var ved at miste modet på at ride af det.

  • #17   2. jun 2013 hvorfor skal du gi penge, hvis du ikke kan ride den?

  • #19   2. jun 2013 Ana - jeg tror ikke helt, du forstod pointen i mit indlæg. Det var nu ikke det, at jeg startede på landsholdet der, men at de piger, der hjalp mig med mine 3 internationalt gående heste, var i den alder. Desuden var ingen af dem specielt rutinerede, de kendte bare forskel på ret og vrang og var meget taknemmelige for at få lov til at hjælpe mig. Hverken de eller jeg blev betalt af modsatte part i aftalen.

  • #20   2. jun 2013 Jeg har været ude og kigge på 2 parter på det ene år.
    Den ene, der var stedet indelukket, der skete mærkelige og uforklarlige ting.

    Det andet, var et sted, hvor mig og min veninde skulle passe 8 heste, som 2 søstre havde, men slet ikke havde tid til.
    Vi opgav det, vi fik skylden for at mishandle heste, men det enste vi nåede på de 4 gange vi var der var at kæle lidt med heste, have en af dem ude og gå, og rydde op på den møgbeskidte fold, hvor der var ting hestene kunne komme til skade på.
    Og hestene var tydeligvis ikke passet ordenligt, søstrene var useriøse og lavede alt andet end at passe alle de dyr de anskaffede sig.
    De havde ikke engang strigler og de heste trængte enormt meget smiley


  • #21   2. jun 2013 Måske du kunne skrive mere om hvad du kan? Hvor længe du har gået til ridning osv. For hvis det er flere gange om ugen hvor du rider hesten, så synes jeg det er for lidt smiley

  • #22   2. jun 2013 Du skriver selv at du ikke har de helt store krav, så hvorfor spørger du? smiley

  • #23   2. jun 2013 Fordi det kan være andre opfatter dem som store smiley

  • #24   2. jun 2013 Jeg kom til at tænke på: Når man sætter en pris for at en kan have part på ens hest, hvad sætter man så prisen efter? smiley

  • #25   3. jun 2013 Okay - super smiley
    Hvis det så er en islænder, den går i løsdrift, der er ridehal og udendørsridebane og marker/stier man kan ride på og hesten egentlig bare er en "hygge" hest hvad ville du så sige prisen ville være? smiley


  • #26   3. jun 2013 Louise:
    Hvis du har lyst, kan du tjekke mine heste ud, Laban, Ibrahem, Ydun og jeg har en 2 års mere som ikke er oprettet. Dog er profilerne ikke opdateret.
    Der vil ikke være mulighed for at kunne ride lige på nuværende tidspunkt. Jeg bor i Kaas (9490 Pandrup). Med bus så godt som til døren.

    Skriv gerne PB hvis det har int smiley


  • #27   3. jun 2013 Nej jeg synes ikke det er for store krav:-)
    Du ville være perfekt hvis jeg søgte part til min fjord..
    Hvad med at sætte sedler op forskellige steder? evt oprette en annonce herinde og på hestenettet?


  • #28   3. jun 2013 Dine krav er ikke for store.
    Men dit problem ligger udfra hvad jeg kan se et helt andet sted - nemlig i din annonce tekst! Der mangler relevante informationer som fx:
    - Dit ridemæssige niveau
    - Din erfaring med omgang med heste
    - Forældre opbakning - er den til stede? (grundet din alder)
    - Hvad du nyder at lave med hesten? Er du til spring, dressur osv.
    - Evt. lidt om dig selv som person


Kommentér på:
Er mine krav til part for store?

Annonce