{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Når man virkelig savner dem... {{forumTopicSubject}}

Kender i det når det pludselig går op for en at ens elskede hest virkelig er væk, for altid?

Puha... Har det virkelig skidt nu. Kom til se nogle billeder igennem fra sidste forår, kort før hendes sidste føls fødsel. Får det helt dårligt.

De der øjeblikke, som helst bare må gå væk.

Rest in Peace La Fayett. Du vil altid leve videre i vore og dine føls hjerter smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man virkelig savner dem...
  • #1   6. jun 2013 Årh ja. Lorte følelse smiley
    Mistede min hund for snart et halvt år siden til kræft. Har det stadigvæk som om han er her, og så snart det går op for mig, at det er han ikke, så er der bare tud.

    De dejlige dyr burde være her for evigt, ej hvor ville det være skønt..


  • #2   6. jun 2013 Åhh, jeg kender det alt for godt.. Det er rigtig trist.. At midste ens bedste ven er aldrig rart!:-( smiley

  • #3   6. jun 2013 Da jeg kom hjem for nogle uger siden og hun ikke stod i hendes boks som hun plejede, tog jeg også mig selv i at spekulere over hvor hun dog var. Fik den største knude i maven der. Puha.

  • #4   7. jun 2013 Kender den der følelse alt for godt!! Og selvom jeg gerne ville fortælle dig at det bliver nemmere, så kan jeg ikke! Følelsen af at der mangler et eller andet, vil altid være der, og der vil være aftner hvor man græder sig selv i søvn, og tænker på alle de gode oplevelser!:)
    Igår var det 8 måneder siden jeg fik aflivet min første pony, og selvom det stadig er så sindssygt svært at se billeder og sådan noget af ham, så lærer man at med tiden at acceptere at de er et sted hvor de har det godt nu! smiley skriv endelig hvis der er mere!:)


  • #5   7. jun 2013 Kender det alt for godt! Havde lige fået aflivet min part, da ejeren så en uge efter smide hende gamle dækken på hendes anden pony! Gud hvor blev jeg bange. Var så sikker på det var hende der stod der smiley Følelsen derefter var rigtig hård!

Kommentér på:
Når man virkelig savner dem...

Annonce