{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Puha en lettelse. Dyrelæge besøg {{forumTopicSubject}}

Jeg er nok verdens mest pylrede heste ejer og har rent sikkerheds mæssigt fået tjekket mine 2 rideheste igennem i dag. Jeg har gået og haft skræk tanker hele dagen men heldigvis gik det fint.

Dyrelægen har været og tjekket Felex og Flash. Flash skal have et andet bid, muligvis med gummi, da dette han har nu forårsager tandkøds smerte pga et eller andet med metallet. Ellers var alt fint med ham smiley
Felex derimod fik en sprøjte samt medicin pga bronkierne.
Og da så mange har fokus på min størrelse på ham fik vi dyrelægen til at bedømme hvor vidt jeg må ride ham (igen igen). Han sagde at harmonisk så det godt nok ikke ud men for stor/tyk/svær var jeg i al fald ikke og tværtimod SKAL han rides/holdes igang dagligt pga bronkierne. Og det er frem og ned det skal foregåes i.
Pt er hårdt ridning forbudt pga bronkierne men det er ikke anderledes end de sidste mange år når han hostede.
Men ikke kun det, min dressur saddel har desværre sørget for lidt rygsmerter, derfor skal vi have en kiroprakter ud og rette op, dette kan dog gøres med en gang mente han. Når alt så er iorden igen må jeg fortsat ride ham som altid, så ridekarieren er ikke slut smiley 100% vil han aldrig kunne yde, men det har han heller aldrig kunne, og når 90% i min dyrelæges verden er normal dressur, Normal springning med højder til M og jagter samt military så har jeg slet ikke behov for 100% jeg udnytter jo så knap nok 60% af ham haha.

Er glad for begge har det godt og er specielt glad for at jeg fortsat kan ride mit Monster ligesom altid når alt er rettet op smiley

Og til sidst men ikke mindst roste han for Felex gode huld og fine muskulatur, men ryggen manglede. Det var jeg dog godt klar over smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha en lettelse. Dyrelæge besøg
Kommentér på:
Puha en lettelse. Dyrelæge besøg

Annonce