{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Den evige kamp med smeden(...) {{forumTopicSubject}}

Årha.. Min dag i dag har bare været så lang, så lang..
Smeden skulle have været her tidligt på formiddagen, men skrev så han endnu ikke var kommet hjem fra Tyskland og derfor blevet forsinket.
Det er selvfølgelig fair nok...Men...
Dagen bliver var hurtig meget lang, når man går og venter på noget. Og her sidder jeg så, i vores stue og venter stadig på smeden kommer!
Vores stakkels heste har stået inde hele dagen, fordi de jo helst skal være tørre når smeden kommer.
Vi har ikke hørt en lyd fra ham, og egentlig så tror jeg slet ikke han dukker op.

Det er okay, og det kan ske for alle at en aftale ikke lige bliver overholdt. Men når det har stået på i 14 dage, synes jeg ikke længere det er okay.

Første gang aflyser han pga. der er kommet vand ind i noget foderanlæg til hans grise.
Anden gang aflyser han fordi han skal kre halm ind.
I dag havde vi igen en aftale, men han er ikke dukket op.

Jeg synes virkelig det er for dårligt. I sær når jeg (nummer 2 gang) skriver min pony har en løs sko.
Og ja, nu har hun så kun 3 sko på(Hvilket er en længere historie).
- Jeg har ringet til flere andre smede, men de fleste kan først om 1 uge.

Jeg skulle have været til stævne den 7. september, men tror slet ikke vi bliver klar, når hun nu har stået stile i 14 dage. Der er også grænser for hvad man kan byde sin hest.

Har I også problemer med Smede i Sønderjylland?

- Det skal lige siges jeg har været SÅ glad for denne smed, og har haft ham i over 1 år.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den evige kamp med smeden(...)
Kommentér på:
Den evige kamp med smeden(...)

Annonce