{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Når folk ser ned på en, pga. alder.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så træt af folk som tror man er snotdum fordi man "kun" er 14 år! Aarg! Jeg havde skrevet til en der ville oprette sine ponyer, men hun havde oprettet dem sammen, i samme profil og så skriver jeg selvfølgelig, at det kun hedder en hest pr, profil smiley
Så får jeg en PB tilbage, hvor hun ikke ville have råd fra en lille unge som mig, for hun var 15 år ældre end mig, og så vidste jeg åbenbart intet og HG, selvom jeg har været herinde i 3 år.


-Andre der har oplevet det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når folk ser ned på en, pga. alder..
  • #1   20. aug 2013 Spring dog op og fald ned på det!
    Det er da hendes problem nu, du har sagt som det er, at hun ikke er mere moden end det der, er da hendes problem smiley


  • #2   20. aug 2013 Tager det ikke så tungt, ville bare se om nogle andre havde oplevet noget lignende, for det er bestemt ikke første gang smiley

  • #3   20. aug 2013 Det har jeg også oplevet, og det var endda en 14 årig der sagde 'Jeg er 1 år ældre end dig, så jeg er meget klogere og dygtigere' smiley

  • #4   20. aug 2013 Kan heldigvis ikke genkende noget med at have oplevet sådan noget! Men, ja der er mange der ser ned på de yngre, men i nogle tilfælde kan de "ældre" os godt tage fejl!

  • #5   20. aug 2013 Jaaaaaaaaaaaa, mange mener at os "mindreårige" er meget uerfarne og umodne.


    .... Det da lidt mærkeligt at jeg så får afvide af alle voksne mennesker jeg kender, at jeg er ret moden af min alder? o:


  • #6   20. aug 2013 hahha, SÅ LAMT man.. utroligt at hun bare kan få sig selv til at skrive det, som VOKSEN kvinde?!
    gud bevare HG :0


  • #7   20. aug 2013 Det er sjovt der altid kun brokkes den ene vej. Men den findes altså også den anden vej.

    F.eks så snart en 'voksen' kommer på banen, skal man lige høre at bare fordi man er ældre så ved man sku ikke nødvendigvis mere.

    Tja, den kan diskuteres og kommer altid an på hvad vi taler om i hvilke områder, MEN hvorfor må de unge nævne det, når de ældre ikke må sige det samme ?
    Blot en tanke.


    Jeg lytter også gerne hvis den unge kan formulere sig på et voksent/acceptabelt sprog. Det har jeg dog ikke oplevet mange kunne rundt omkring. Når det er sagt så ser jeg også nok voksne (oftest 30 + ) der heller ikke kan det, og dem lytter jeg lige så lidt til som jeg lytter til en 12 årig der siger en hest kan flyve.


    Men nu er dit tilfælde jo en helt anden sag, du hverken gør dig klog eller lign, du forsøger jo egentlig kun at hjælpe. I sådan et tilfælde så tænk : Ja gu pokker er jeg kun 14 år, i det mindste kender JEG reglerne. Bum smiley


  • #9   20. aug 2013 Syntes faktisk tit at "de voksne" er helt vildt latterlige og umodne i deres kommentarer i modsætning til "de unge"... De har bare svært ved at se i øjnene at vi har ret, for de er jo ældre smiley
    Jeg prøvede engang at lade min alder være "ukendt" og der var det så meget nemmere at blive respekteret end nu hvor at min alder står offenlig på min profil.

    Btw. så forbered dig på en masse meget modsigende kommentarer fra de voksne alvidende smiley


  • JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 283
    #11   20. aug 2013 Ella C: Velformuleret af en 14-årig at være. Oprettet for 17 minutter siden.

  • JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 283
    #12   20. aug 2013 Ja, undskyld, skepsissen fejler intet hjemme hos mig.

  • #13   20. aug 2013 For det første, NIIIIICE one Ella! Fedt skrevet! smiley

    For det andet, 1 hest pr. profil, der er noget jeg ikke lige har fået med eller også er der noget jeg har misforstået..

    For det tredje, så ja, til tider kan jeg godt have det som dig TS. Min mor fx. fravælger yngre massører og sadelmagere, selv om der er mange med gode erfaringer, så jeg kender alt til det. Dog er jeg på sin vis enig med Ella smiley


  • #14   20. aug 2013 Se Ella du er en af dem jeg ville æde en hat for der fandtes flere 14 årige! Så velformuleret at man bliver misundelig.

  • #15   20. aug 2013 Kender det ALT for godt! Er 13 år. Min søster har lige holdt fest her for ikke så lang tid siden.Mig og mine to veninder skulle så på torilettet. Da vi er på vej ud af døren igen kommer min søsters ven gående ind til os og begynder at snakke. Så siger han "nu skal i bare se jeg kan lave armbøjninger" Og begynder at spørge os om vi vil se ham lave armbøjninger. Vi står sådan lidt arrrh det behøver vi nu ikke for vi kunne ikke se meningen i hvorfor han skulle vise os det xD Så er han begyndt og vi står sådan lidt what.... Så kommer en pige så gående ind ude fra og siger "ej sådan noget må du da ikke vise sådan nogle små børn". Bliver så irriteret! tror hun ikke at jeg har set en dreng lave armbøjninger før! Dem der faktisk ikke er så meget ældre end mig og mine venidner er sådan "ej små børn sådan noget må i da ikke se"!. Det driver mig til vanvid!

Kommentér på:
Når folk ser ned på en, pga. alder..

Annonce