{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Når folk kører sindsygt & hensynsløst -_- {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley

jeg syntes bare at det er utroligt som nogle folk bare kører fuldstændig uforsvarligt, og til stor fare for sig selv og andre.
Sådan en mødte jeg desværre i morges på vej til skole

Og lige som så meget andet, skal det også deles med hestegalleri! smiley

Jeg kommer kørende ude på landevejen, man må "kun" køre 60 der, da der er et par sideveje samt det er et mere eller mindre uoverskueligt sving da der ligger en skov på den ene side.
Dvs. at når man kører mod Haslev (den retning jeg kørte) kan man ikke rigtig se om der kommer nogle modkørende længere fremme. Så der er selvfølgelig overhaling forbudt og fuld optrukne linjer.

Jeg kører kun de 60 lige som personbilen foran og varebilen bagved mig.
Der er ikke meget lang om til bilen bag mig, der ca. lidt over en bils længde.

Vi kommer så rundt i det her store uoverskuelige sving, da jeg får kastet et blik i bakspejlet og ser en lille sort vw som med, nok over 80 km/t overhaler varebilen, og er lige ved at trække ind mellem mig og varebilen, men lyn hurtigt trækker ud igen og laver samme nummer med mig og bilen for an, hvor efter den også bliver overhalet. Og det gør den også med et par biler længere fremme.

Jeg forstår bare ikke hvordan man kan få sig selv til sådan noget?! At overhale rundt i et sving, hvor du ikke kan se om der kommer nogle, hvor du må kører 60, men du kører nok 90-100 km/t
Og ud over det er der også overhaling forbudt et stykke vej længere frem.

Ja jeg syntes sgu bare at det er utroligt, og jeg blev faktisk ret sur over det smiley
Håber hende der kørte den bil mister kortet.

Overvejede helt seriøst at ringe til politiet, men det er vel ikke meget værd da jeg ikke nåede at se hvad nummerpladen hed.

Så kør nu forsigtigt alle sammen smiley

Ej, jeg er vel ikke den eneste der bliver forarget over sådan noget, vel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når folk kører sindsygt & hensynsløst -_-
  • #2   2. apr 2014 for ******* da! smiley smiley smiley smiley

    hvordan f*ck finder man på sådan noget??!! omg! smiley

    ej hvor vildt

    En fra min klasse fortalte også en dag hvordan han havde ligget på motorvejen og kørt om kap med en hele vejen fra København til Slagelse smiley
    Du' jo dum! tænker man så bare


  • #4   2. apr 2014 ja, det er hvad der sker når drengerøve får bil smiley

  • #6   2. apr 2014 ej hvor ubehageligt smiley

  • #8   2. apr 2014 Jeg er fuldstændig enig med dig. Vi har en buschauffør der ligger og kører 90 ude på de små veje om morgenen hvor der jo altså nu hvor der er blevet stillet over til sommertid, er risiko for dyr på vejene. Vejene er desuden ikke særlig gode derude. Uansvarligt. Jeg er simpelthen så bange for at køre med ham.

    Har desværre også en far der ligger og kører mere end man må på vejene. Dog kører han ''normalt'' og ikke uforsvarligt i den forstand. Har sagt til ham at han kan sætte mig af, så jeg kan gå, hvis han skal kører sådan. Kan slet ikke have det og især ikke efter vi kørte galt. Jeg er simpelthen blevet så bange overfor alt.


  • #9   2. apr 2014 Cecilie: det er jo for dumt! i sidste ende går det måske galt for dem selv

    Sandra: hvor er det henad i landet de kører sådan? smiley
    Ej hvis han har kørt galt hvorfor kan han så ikke køre ordentligt? smiley det var da underligt/dumt af ham


  • #10   2. apr 2014 Det var min mor, lillebror og mig der kørte galt. Han var ikke med i bilen. Vi påkørte et krondyr. Heldigvis nåede min mor ikke at se den, havde hun prøvet at undvie havde vi nok ikke været her nu. Så vi var virkelig heldige og det fik vi også afvide af den jæger der hjalp os med at finde den bagefter. Jeg var selv gået i chok da jeg troede vi havde ramt et menneske (længere historie) og gik totalt i selvsving, så var på sygehuset. Så det ramte mig rigtig hårdt og jeg har det rigtig svært ved at være med ham når han kører stærkt. Det er dog blevet bedre. Men ja, jeg tror ikke rigtigt han ser alvoren i det. Sådan er der desværre mange mænd der er -.- han bliver bare sur når man siger noget til ham.

    Det er omkring Billund/Grindsted - sydjylland (: det er heller ikke alle, men desværre er der nogen der gør det..


  • #12   2. apr 2014 Sandra: nå okay, vildt alligevel.

    Totten: nej! smiley hold da op, ja tænk hvis der var sket noget smiley wow jeg ville sgu klage over ham til movia/hvem der eller står for den rute.
    kontakt dem og hør hvem der kørte den rute, den dag, på det tidspunkt, og fortæl det. Det er bare ikke i orden! han sætter jo mange menneskers liv på spil


Kommentér på:
Når folk kører sindsygt & hensynsløst -_-

Annonce