{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Part i vestjylland.. erfaringer...??? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg i NOGLE måneder søgt på en part til min hoppe... Men har endnu ikke haft held af det...

Er der andre der bor her i Ringkøbing området der har prøvet at finde part til deres men bare ikke har haft held af det..?
Troede selv der var mange der søgte her i området, men er da godt nok blevet klogere...

Søger selv en, helst dressurrytter til at træne med min... Men som sagt ikke haft held af det..
Har haft et par henvendelser som et par stykker godt nok, men der snakker vi omkring 13-15 års alderen, hvilket jeg syns LIGE er ungt nok, når min ikke er redet mere end den er.
Plus jeg og gerne vil ha en der selv kan køre sig frem og tilbage til stalden, så en "yngre" ikke skal være afhængig af det offentlige da det jo ikke altid passer vildt godt sammen hva tider angår.

Hva er jeres erfaringer....???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part i vestjylland.. erfaringer...???
  • #1   5. sep 2013 I Skive er det ikke meget bedre. Har fået en henvendelse.....

  • #2   5. sep 2013 hos os er det også et problem.


  • #3   5. sep 2013 Jeg har opgivet

  • #4   5. sep 2013 Jeg har også opgivet. Bor tæt på Skive. Måske skyldes de manglende henvendelser at jeg kun har søgt en VOKSEN rytter.

  • #5   5. sep 2013 Jeg bor i Vestjylland og vil meget gerne ride andre folks heste og videreuddanne dem - jeg gider bare ikke betale for det smiley
    Er dog også en af "de yngre".


  • #6   5. sep 2013 Signe;
    Jeg har svaret på min annonce du har skrevet på... men hvis du ikke vil betale for det, hvorfor så være intresseret i udlån når det er noget dyrer en part..?


  • #7   5. sep 2013 Ja, så det lige. Det var ikke på den måde.
    Jeg søger lige nu en hest, da næste år er sidste ponyår, og jeg vil gerne godt igang med hest..
    Tror det var noget vulapyk jeg fik skrevet før - beklager.


  • #8   9. sep 2013 Der er svært, næsten umuligt at finde en part til sin hest.
    Jeg har søgt en til mine i snart 3 år, men der har ikke været nogle som har været interrasseret i at hygge og nusse og måske træne men mine heste.

    Og det er gratis og der er ikke noget stald arb ( fodring, udmugning, strøning osv)

    (Hestene står mellem Viborg og Hobro)


  • #9   9. sep 2013 HVIS jeg må sige noget, så ville jeg måske mene at, når din hoppe ikke kan mere end den kan, og du søger en erfaren dressur rytter - så burde du måske ikke tage noget for det.

    Jeg bor selv på Sjælland, og har en part jeg giver 1000kr for om måneden for 3 gange om ugen, men jeg er ikke en erfaren rytter, hesten kan øvelser til MB niveau, og der er intet staldarbejde forbundet med parten. Så synes jeg de 1000kr er OK.

    Så, som du også kan se, er jeg ikke en af de typer der ikke synes at man skal betale for en part - men det skal bare hænge sammen med hvad man får ud af det.
    Når din hoppe ikke er blevet redet mere end den er, og så oven i købet har stået stille, så lyder det som om det kunne gavne jer at få en part der kunne hjælpe med hendes videreuddannelse. Og det synes jeg ikke er fair at tage penge for. Folk betaler jo mange penge for at få tilredet deres heste - ved godt hun ER tilredet, men sådan som jeg læser annoncen skal der stadig ligges en del arbejde i hende.

    Men det var bare mit bud på hvorfor du måske ikke havde fundet nogen part endnu. Held og lykke med det smiley


  • #10   16. sep 2013 jeg bor i Tarm og søger efter en jeg kan få part på men syntes også det er svært at finde

  • #12   16. nov 2014 Jeg er dressur rytter og er lige flyttet til velling ved Ringkøbing men jeg kan heller ikke finde noget at ride på da jeg går på kontanthjælp og ikke har råd til at give noget ?
    Det er lidt træls da jeg hellere end gerne vil hjælpe folk i stalden og med hesten smiley


Kommentér på:
Part i vestjylland.. erfaringer...???

Annonce