{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte hjemmefra?
  • #1   30. sep 2013 Nej, jeg syntes ikke at det er for tidligt smiley
    Det er jo op til den enkelte hvornår man er parat til at flytte smiley


  • #2   30. sep 2013 overhovedet ikke, du flytter når du føler dig klar til det:)

  • #3   30. sep 2013 Det kommer ikke udlukket an på alder. Nogle er ekstremt barnlige og det absolut modsatte af ansvarbevidst, men andre er 100% klar til det. Er man moden og ansvarlig, så nej - så er det i mine øjne ikke for tidligt.

    Desuden er dit emne off topic (:


  • #5   30. sep 2013 Min søster flyttede hjemme fra da hun var 17 smiley

  • #6   30. sep 2013 jeg flytte hjemmefra da jeg var 17
    og det er jeg super glad for at jeg valgte

    men mine forældre hjalp meget i starten indtil jeg fik det hele på plads
    og det er jeg super glad for det gjorde det hele meget nemmer

    så nej jeg syntes ikke det er for tidligt hvis du er sikker på du kan klarer det
    men vil anbefale du tager imod den hjælp du kan få
    da der er mange ting du skal huske og klare selv :0)


  • #7   30. sep 2013 Sørg for at inddrage din bankrådgiver, så i kan få lavet et solidt budget og hun/han kan hjælpe dig med hvor meget du har til i husleje. Så kan du få det lavet så det ikke bliver for hårdt, at der er penge til overs og måske endda til en lille opsparing. Men sørg for at få fortalt dine forældre det på en god måde, evt. når du har lavet et foreløbigt budget med din rådgiver, så du viser du er ansvarlig og har styr på det, så går det måske lidt mere glat og det bliver ikke starten på et træls kapitel smiley

  • #8   30. sep 2013 Hvis du kan klare det rent økonomisk og psykisk, så go for it. Du kan i princippet flytte når du er 16 hvis du er parat til det, men har du den mindste smule tvivl, så skal du så absolut ikke gøre det er min mening! smiley smiley

  • #9   30. sep 2013 Min far boede stort set ikke hjemme fra han kom hjem fra efterskole (han tog 10. klasse der også)

    Jeg har planer om at hvis ikke der kommer ro på her hjemme flytter jeg (fylder snart 16) jeg kan ikke holde ud at bo hjemme mere af mange forskellelige grunde. Så nej, hvis du er klar til det så fred være med det smiley


  • #10   30. sep 2013 Det har ikke så meget med alder og gøre, det er mere hvor moden og ansvarsbevidst du er og har styr på det med økonomi.
    Jeg flyttede hjemmefra en måned efter jeg fyldte 18, dog ikke så langt væk, men det var stadig så jeg styrede min egen økonomi og skulle ind i egen rutine. 5 måneder efter flyttede jeg fra sjælland til jylland i egen lejlighed og klarer alt selv og jeg kan rigtig godt lide at have mit 'eget' og selv styre tingene hjemme, men jeg savner da i hvert fald også nogle gange bare at være hjemme!! smiley

    Men når du skal lave budget, så sørg for at være seriøs med det og lig hellere dit forbrug højere end for lavt, det gavner dig i sidste ende og man bliver altid glad når der er ekstra penge på kontoen smiley


  • #11   30. sep 2013 Jeg synes personligt ikke det har noget med alder at gøre...
    Jeg synes det handler om ansvarlighed og økonomi, jeg synes først man er klar når man er i stand til administrere en økonomi...
    Man flytter ikke bare lige hjemmefra, man skal have råd til inventar, indskud osv....


  • #12   30. sep 2013 er en pige der er vant til at tage et stort ansvar smiley Økonomien er der når jeg får SU smiley

Kommentér på:
Flytte hjemmefra?

Annonce