{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flad mave?
  • #1   30. jan 2014 Mavebøjninger.

  • #3   30. jan 2014 Det ikke nok kun at lave mavebøjninger smiley Man kan ikke punkttræne... For det første har det rigtig meget med kost at gøre, og du kan finde en masse træningsprogrammer på nettet smiley

  • #4   30. jan 2014 Søg evt. på trænings video på youtube smiley

  • #5   30. jan 2014 Jeg har siden den 1. lavet 20 normale mavebøjninger og tyve "skæve" mavebøjninger til hver side hver aften.
    Jeg har ikke faktisk ikke tænkt meget over min kost, da den i forvejen er varieret og virker ganske fint.
    Jeg er faktisk ret tilfreds med resultatet indtil videre, og så er det ikke noget der tager vildt lang tid, hvis man altså kan tage mavebøjninger smiley


  • #8   30. jan 2014 simone: du kan da godt punkttræne, bare ikke punktforbrænde, hæhæ smiley


    men nej, udelukkende mavebøjninger er ikke nok, hvis du vil have flad mave - der skal en sund kost ind over også smiley ligesom med så meget andet! men mavebøjninger vil da helt sikkert ikke gøre nogen skade!


  • #9   30. jan 2014 CTA, det var jo også det jeg mente altsååå, haha smiley

  • #10   30. jan 2014 Altså, jeg laver mavebøjninger, men aner ikke om det er derfor jeg har en flad mave.. Men jeg laver ca. 50 sådan on of, vil ikke sige hver dag, da der kan gå flere dage i mellem:s Men den øvelse, hvor man ligger faldt på ryggen med hænderne under lænden og skiftevis løfter et ben op af gangen, den er altså ret god:D Og du kan få en squat ass af ikke at lave squat. Jeg kravler ned på fire "ben", og derefter løfter jeg benet ud til siden, som en hund der skal tisse. Dem laver jeg sådan 80 af. og har fuldt den der squat periode med 30 dages squat, baer med den øvelse, og ja, min røv sidder sgu godt nu:D Bagefter jeg har lavet den øvelse, ligger jeg mig over på den ene side stærkt, og løfter benet op imens jeg ligger på siden. Det gør jeg begge veje og laver ca. 60 af dem. smiley

  • #11   30. jan 2014 Husk at når du træner mave skal du også huske at træne ryg smiley .

    Men en god måde er planken, den er der også flere forskellige versioner af smiley


  • #12   30. jan 2014 Tak alle sammen,
    smiley


  • #13   30. jan 2014 Jeg træner selv hjemme da jeg ikke orker og gå i fitness og det har jeg gjort i omkring 1 år nu, og holder min krop ved lige, det jeg har er meget simpel, en app på mobilen som viser øvelser både, mave, arme, kredsløb, balder osv, den viser punkt og Prikke alle mulige forskellige øvelser med videoer og stemme, du kan vælge hvor mange minutter du vil lave øvelsen hvor den så fortæller når du skal skifte øvelse og viser en ny øvelse du skal lave osv smiley derudover løber jeg også men det er mere om sommeren, forår og efterår da jeg ikke vil løbe i sne osv, der holder jeg så lidt mere pause med appen da jeg ikke vil overbelaste min krop, træner med appen hver anden dag, undtagen når jeg skal ride min hest, da jeg også taber mig på det, og nogle gange holder jeg også en pause med appen og bare rider og slapper af da jeg ikke vil ødelægge min krop fuldstændig, derudover er kost også en vigtig rolle, men der er mange råd osv om kost du kan finde på nettet, så du kan vælge hvad der behager dig smiley håber det kan hjælpe god vind !! smiley

  • #14   30. jan 2014 Nej, det er det ikke. Men det var mere bare en hurtig tanke. Men man skal også huske at man skal sådanne set skal træne hele 'overkropsregionen' for at det giver maksimal effekt. Og læs hvad jeg skriver: Hvis man vil have MAKSIMALEFFEKT.

    Men som de andre siger så skal man starte stille ud, da det ellers kan skade mere end det gavner.

    Hvis det er muskeltræning generelt osv, du tænker mest på, skal du starte ud med at træne hver anden dag, da kroppen skal have omkring 24 timer til at restituere i, og selvfølgelig også med konditræning. Og for at give restitutionstiden et ekstra pust, hjælper det at drikke kakao, da det forøger. smiley

    Som du kan se på billedet, så kommer du længst med at træne hver anden dag.
    Den blå streg, er træning der er gået for hurtig frem, altså en der har trænet hver dag, fra start. Den røde streg er hvis du træner hver anden dag, i ca en times tid.
    Virker måske lidt indviklet, men du kan sende mig en pb, hvis du vil have det uddybet yderligere. smiley

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSWUWXhD12SMApadzeXj5Anz3aHInPYK6ra8FIwfBa9xHa23brm-w


  • #20   30. jan 2014 simone: hehehe, det tænkte jeg nok! smiley

  • #22   30. jan 2014 Trine, at sulte sig selv er jo på ingen måde sundt for kroppen, det skader langt mere end det gavner, det KAN være med til at nogle af kroppens funktioner forværres.

    Og med kommentarer som disse, synes jeg det opfordre andre piger/drenge om at det er nemmest at sulte sig, for hvem gider da tage den besværlige og lange vej, også træne det væk med sund kost og daglig motion?`


  • #24   30. jan 2014 altså, jeg synes personligt at det er langt sværere at sulte sig selv end at træne, hahah xD

    men jaaaeeehhh...


  • #26   30. jan 2014 Trine: Det er meget muligt hun ikke gjorde. Men jeg synes stadig at man skal vejlede folk den 'rigtige vej', når det omhandler kost, motion og vægttab. Og det synes jeg ikke din kommentar den gjorde. Og når du selv er i det, så burde du stå som et 'forbillede' for andre, da du jo selv har været der, og ved hvordan det er. smiley

    CTA: Det er jo så forskelligt fra person til person, jo. smiley


  • #29   31. jan 2014 Okay opgav lige at læse resten af kommentarerne, men ja.,
    Nu ved jeg ikke lige hvad dit udgangspunkt er, for hvis du bare lige skal "strammes op" er mavebøjninger jo egentlig nok. Hvis der også skal smides nogle kilo, så skal man selvfølgelig lave noget mere motion ved siden af.
    Men disse maveøvelser er enormt gode, da der er meget variation i dem i forhold til bare mavebøjninger: https://www.facebook.com/photo.php?v=10151772663331962&set=vb.716856961&type=3&theater


  • #30   1. feb 2014 Trine Bisgaard: Jeg har aldrig i mit liv læst så særlige nogle kommentarer som du. Jeg har hidtil heller ikke læst nogen så egoistiske, "farlige" og misvisende svar som du er kommet med. Anoreksi er farligt, der er en grund til, at det er en diagnose som skal helbedres. Der er jo ikke en diagnose, som hedder "sund krop og livsstil". Dette viser, at det du fejler, er rigtig farligt og på ingen måde godt for din krop. Jeg synes det er sørgeligt, at du skriver, at du aldrig har haft det bedre, og du dermed til faktisk "indirekte" råder en person, til at gøre det du gør, HVIS man ikke orker den svære vej. Den vej du er gået, er IKKE en vej, da din krop får så store skader til sidst, at du har svært ved at få et normalt liv igen. At du bliver ved med at skrive, at det ikke er at råde en person til det, og prøve at gøre dine kommenterer okay, er endnu mere skærmende. Du burde slet ikke have skrevet til dette emne... Jeg håber et eller andet sted, at du får hjælp.. - For at man direkte sidder og kan skrive om det på den måde du gør det på, viser bare, at du ikke engang er 50% i nærheden af at blive rask igen, og det er sørgeligt:/

Kommentér på:
Flad mave?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce