{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Højre galop. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. jeg vil gerne have nogen gode råd til hvordan eg kan få min hest til at slå i højre galop nemt.. hun er lidt stiv, og hvis man giver gas også lægger begge ben tilbage så slår hun i rigtig galop men ellers ikke og hun vil ikke rigtig bøjes i hjørnerne.. håber i kan hjælpe
- tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højre galop.
  • #1   22. feb 2014 Måske få en massør og en kiropraktor/osteopat ud og kig til din hest, det kan være den har fysisk svært ved det smiley

  • #2   23. feb 2014 Den kan godt, men der skal en del til før den overgiver sig smiley har haft en pony også sådan men måske skal jeg bare til at øve hver dag, dem havde også føl or et år siden ca smiley men tak for svaret

  • #3   23. feb 2014 Min kunne også godt gå i galop med overtalelse, men hun var låst i bækkenet. Efter kiropraktoren lige rettede hende på plads igen, kunne jeg nærmest bare tænke galop smiley
    Måske vil en massage tur så løsne hendes muskler lidt op? smiley

    Er det noget hun er begyndt på efterhånden? Har hun fået lært signaler ordentligt? For hvis det "bare" er de ting, så skal du jo bare træne og træne smiley evt. også få en underviser ud.

    Strækøvelser, vil nok også være en god ide smiley Den med guleroden, hvis du kender dem. Ellers har jeg en video med nogle strækøvelser. Også huske at stræk benene smiley


  • #4   23. feb 2014 Hun har haft det fra starten af, tror ikke hun har lært det ordenligt smiley

  • #5   23. feb 2014 Kan også let være fordi hun er låst i nakken eller skulderen smiley
    Ville råde dig til at få en hestefys ud, du vil få dig en helt anden hest efter, som vil være meget mere ridevillig smiley


  • #6   23. feb 2014 Jeg har haft lidt det samme problem, men det har hjulpet lidt efter at jeg har øvet mig i at lave omgang fra skidt til galop (:
    Ved selvfølgelig ikke om det kan hjælpe dig.


  • #7   23. feb 2014 I dag gjorde hun det 4 ud af 5 gange smiley

  • #8   24. feb 2014 Som jeg læser dit indlæg nr. 2, så var din tidligere pony lige så stiv?
    I det tilfælde tror jeg at du skal lægge din træning om smiley Der er tydeligvis noget du glemmer/ikke gør/får gjort forkert, siden du har de samme problemer igen.
    Bed din underviser om hjælp, vil være mit råd.


Kommentér på:
Højre galop.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce